Health Solutions Network

kalogridouBanner

Πώς να αυξήσεις τον ρυθμό απώλειας βάρους;

Πέμπτη, 30 Νοεμβρίου 2017

Οι βασικοί κανόνες υγιούς απώλειας βάρους έχουν κάποια χρυσά χαρακτηριστικά που είναι λίγο πολύ γνωστά. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να λιμοκτονείτε, καλό είναι να τρώτε 5 γεύματα μέσα στην ημέρα σας και καλής ποιότητας. 

Τι γίνεται όμως όταν χάνετε πολύ αργά; Η λύση είναι να μειώσετε τις ποσότητες και να κόψετε γεύματα;

Ακολουθούν μερικά tipsπου θα αυξήσουν τους ρυθμούς απώλειας πάντα σε μια υγιεινή βάση.

1. Περιορίστε τα σάκχαρα και τους υδατάνθρακες, που ενεργοποιούν την έκκριση ινσουλίνης στο σώμα, η οποία με τη σειρά της είναι η ορμόνη που αποθηκεύει λίπος. Όταν αυτή βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα, ο οργανισμός σας καίει λίπος και όχι υδατάνθρακες, ενώ παράλληλα μειώνεται το πρήξιμο και κατακράτηση υγρών. Με την περιορισμένη κατανάλωση σακχάρων και υδατανθράκων μειώνετε αυτόματα και την ημερήσια πρόσληψη θερμίδων, ενώ παραμένει υπό έλεγχο και η πείνα.

2. Βάλτε περισσότερη πρωτεΐνη, καλά λιπαρά και λαχανικά στο τραπέζι σου και τρώγε 2-3 τέτοια γεύματα την ημέρα, όχι μόνο για να ενεργοποιήσεις τον μεταβολισμό σου, αλλά και για να σταματήσεις να σκέφτεσαι επίμονα το φαγητό.

Πλούσιες πηγές πρωτεΐνης: μοσχάρι, κοτόπουλο, χοιρινό, ψάρια, θαλασσινά και αβγά.

Λαχανικά χαμηλά σε υδατάνθρακες: μπρόκολο, κουνουπίδι, σπανάκι, λάχανο, μαρούλι και αγγούρι.

Καλά λιπαρά: ελαιόλαδο, έλαιο καρύδας και αβοκάντο και βούτυρο (σπάνια, αλλά όχι μαργαρίνες).

3. Έξτρα ενυδάτωση είτε με νερό είτε με βότανα.

4. Κάντε ασκήσεις με βάρη 3 φορές την εβδομάδα για καύση θερμίδων και διατήρηση του μεταβολισμού σε υψηλά επίπεδα. Αν δεν προτιμάτε τα βάρη μπορείς να επιλέξετε ασκήσεις cardio, jogging ή κολύμβηση. Το ιδανικό θα ήταν να πηγαίνετε στο γυμναστήριο 3-4 φορές την εβδομάδα, αλλά ακόμα και αν δεν προλαβαίνετε, είναι σημαντικό να μην ξεχνάτε την άσκηση για να πετύχεις τον στόχο σου.

Επειδή η γυναίκα φροντίζει την εμφάνιση της, κάντε «Like» στη σελίδα του NewWoman.gr και ενημερωθείτε για ότι νέο από το χώρο της ομορφιάς!



Copyright newwoman © 2017 Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος κατασκευή ιστοσελίδων webmac
Powered by Health Solutions