Health Solutions Network

Anastasopoulos

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να μαγειρέψεις τα μανιτάρια για να εκτοξεύσεις τα θρεπτικά τους συστατικά;

Παρασκευή, 09 Μαρτίου 2018

Τα μανιτάρια αποτελούν μια πολύ υγιεινή διατροφική επιλογή που αξίζει μια θέση στο τραπέζι σας καθώς αποτελούν εξαιρετική πηγή φυτικών ινών και βιταμινών.

Έχουν πολύ λίγες θερμίδες και σχεδόν μηδενικά λιπαρά ενώ παρέχουν και μια μικρή ποσότητα βιταμινών Β1, Β2, Β12, C, D και Ε, καθώς και ψευδάργυρο και σελήνιο. Όλα αυτά τα οφέλη  θα τα αποκομίσετε μόνο αν μαγειρεύετε σωστά τα μανιτάρια και σας εξηγούμε τι σημαίνει αυτό. To μαγείρεμα στον φούρνο μικροκυμάτων και το ψήσιμο στον φούρνο (γκριλ) όχι μόνο δεν καταστρέφουν τις πολύτιμες αντιοξειδωτικές ουσίες των μανιταριών αλλά μάλιστα τις ενισχύουν.

Το τηγάνισμα και το βράσιμο είναι οι δυο μέθοδοι που οδηγούν σε σημαντική απώλεια πρωτεϊνών και αντιοξειδωτικών, πιθανότατα λόγω της διαρροής διαλυτών ουσιών στο νερό ή το λάδι, διαδικασία που μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τη θρεπτική αξία του τελικού προϊόντος

Αν κατά τη διάρκεια του ψησίματος προσθέσετε και μια μικρή ποσότητα λαδιού– έξτρα παρθένου ελαιόλαδου είναι η καλύτερη επιλογή– ενισχύετε ακόμα περισσότερο το θρεπτικό προφίλ των μανιταριών.

Επειδή η γυναίκα φροντίζει την εμφάνιση της, κάντε «Like» στη σελίδα του NewWoman.gr και ενημερωθείτε για ότι νέο από το χώρο της ομορφιάς!



Copyright newwoman © 2018 Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος κατασκευή ιστοσελίδων webmac
Powered by Health Solutions