Health Solutions Network

Anastasopoulos

Διατροφικές συμβουλές για να μπείτε στον ίσιο δρόμο μετά το Πάσχα

Τετάρτη, 11 Απριλίου 2018

Αν τις ημέρες του Πάσχα υποκύψατε σε κάθε είδους γλυκό ή αλμυρό πειρασμό, σε συνεχές ξαναγέμισμα του πιάτου σας με συνοδεία άφθονου αλκοόλ, οι 6 πρακτικές συμβουλές που ακολουθούν θα σας βοηθήσουν να ξεφουσκώσετε και να επανέλθετε στα συνηθισμένα σας.

- Αυξήστε την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών, στα ενδιάμεσα γεύματα, καθώς οι φυτικές ίνες βοηθούν πολύ τον οργανισμό μας και πιο συγκεκριμένα το πεπτικό σύστημα. Επίσης, οι συγκεκριμένες τροφές περιέχουν αρκετό κάλιο, το οποίο δρα ανταγωνιστικά του νατρίου που περιέχεται στο αλάτι.

- Ξεχάστε για λίγο την κατανάλωση κόκκινου κρέατος και αλλαντικών και προτιμήστε άπαχες πηγές πρωτεΐνης όπως το ψάρι, τα θαλασσινά, τα όσπρια και το κοτόπουλο.

-  Μειώστε και, ακόμα, καλύτερα μειώστε την κατανάλωση ζάχαρης και γλυκών. Δεν εννοούμε μόνο τα γλυκά αλλά και τα αναψυκτικά, τα φρουτοποτά και άλλα παρόμοια σνακ.

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ.

Επειδή η γυναίκα φροντίζει την εμφάνιση της, κάντε «Like» στη σελίδα του NewWoman.gr και ενημερωθείτε για ότι νέο από το χώρο της ομορφιάς!



Copyright newwoman © 2018 Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος κατασκευή ιστοσελίδων webmac
Powered by Health Solutions