Health Solutions Network

hs5years

Τι πρέπει να τρως για να σφίγγει το δέρμα όσο αδυνατίζεις;

Τετάρτη, 11 Ιουλίου 2018

Η δίαιτα που συνδυάζεται με δυναμική άσκηση είναι ένα πραγματικό δώρο ευεξίας στον οργανισμό. Όταν λοιπόν, είναι κανείς σε αυτή τη διαδικασία, εκτός από την απώλεια λίπους, πρέπει να φροντίζει να προσλαμβάνει τα ορθά και θρεπτικά συστατικά.

Η σφριγηλότητα της επιδερμίδας ενισχύεται από την πρόσληψη θρεπτικών συστατικών, που συμβάλλουν στην αύξηση της παραγωγής κολλαγόνου και ελαστίνης. Συγκεκριμένα:

Βιταμίνη C: Συμβάλλει στη σύνθεση του κολλαγόνου, το οποίο αποτελεί τη βάση του ιστού του θύλακα, σημείο αναπαραγωγής και ανάπλασης της τρίχας. Ταυτόχρονα, η Βιταμίνη C συμβάλλει στη διατήρηση της σφριγηλότατος και του κολλαγόνου της επιδερμίδας. Πηγές: πορτοκάλια, μανταρίνια, λεμόνια, φράουλες, πιπεριές, μπρόκολο, σπανάκι.

Σελήνιο και ψευδάργυρος: Συμβάλλουν στην υγεία της επιδερμίδας μιας και διατηρούν το κολλαγόνο και την ελαστίνη του δέρματος, ενώ συγχρόνως μειώνουν την καταστροφική επίδραση της υπεριώδους ακτινοβολίας στο δέρμα. Πηγές: γαρίδες, μύδια, χταπόδι, κοτόπουλο, κάσιους, ρύζι, καρύδια.

Όσον αφορά στην περιοχή της κοιλιάς, θα ήταν καλό να συμβουλευτείτε κάποιον γυμναστή, ο οποίος θα σας υποδείξει ασκήσεις για την κοιλιά. Αν θέλετε να πετύχετε μείωση του κοιλιακού λίπους, θα μπορούσατε να δώσετε έμφαση στα ακόλουθα:

Ακολουθείτε συχνότητα γευμάτων (ανά 3ωρο).

Καθημερινά 30 γραμμάρια ανάλατοι ξηροί καρποί.

2 φορές εβδομαδιαία ψάρι

2-3 μερίδες καθημερινά γαλακτοκομικά.

Στα φρούτα, ροφήματα και στα γαλακτοκομικά να βάζετε κανέλα.

Καθημερινά να πίνετε 2-3 φλιτζάνια πράσινο τσάι.

Επειδή η γυναίκα φροντίζει την εμφάνιση της, κάντε «Like» στη σελίδα του NewWoman.gr και ενημερωθείτε για ότι νέο από το χώρο της ομορφιάς!



Copyright newwoman © 2018 Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος κατασκευή ιστοσελίδων webmac
Powered by Health Solutions