Health Solutions Network

kalogirou

Διαιτολόγιο μίας εβδομάδας για απώλεια 4 κιλών σε έναν μήνα

Παρασκευή, 01 Μαρτίου 2019

Η μεσογειακή διατροφή, οι κλασικές πρώτες ύλες που έχουμε άφθονες στην Ελλάδα μπορούν αν αποτελέσουν άριστους συμμάχους για την απώλεια του περιττού βάρους.

Βάση ερευνών, αυτό το πρότυπο διατροφής είναι και το πιο σωστό! Το θέμα όμως είναι το εξής… Ξέρουμε να τη “χρησιμοποιούμε” σωστά; Μπορούμε να την κάνουμε το μαγικό μας όπλο που θα μας βοηθήσει να χάσουμε κιλά;

11111

2222222222

Για να ενισχύσεις το μεταβολισμό σου:

Κατανάλωσε ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι με διπλάσια περιεκτικότητα σε κατεχίνες, μετά το μεσημεριανό.

Κατανάλωσε ένα φλιτζάνι ρόφημα κρόκου Κοζάνης μετά το απογευματινό.

*Να θυμάσαι ότι το διαιτολόγιο αυτό δεν αποτελεί ένα εξατομικευμένο διαιτολογικό πλάνο αλλά ένα απλό προφίλ διατροφής. Εάν θέλεις μπορείς να απευθυνθείς σε κάποιον ειδικό διατροφολόγο για να σου δώσει τις σωστές κατευθυντήριες οδηγίες.

Επειδή η γυναίκα φροντίζει την εμφάνιση της, κάντε «Like» στη σελίδα του NewWoman.gr και ενημερωθείτε για ότι νέο από το χώρο της ομορφιάς!



Copyright newwoman © 2019 Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος κατασκευή ιστοσελίδων webmac
Powered by Health Solutions