Health Solutions Network

kalogirou

Πώς θα διατηρήσεις τα κιλά που έχασες όταν θα είσαι διακοπές;

Τετάρτη, 10 Ιουλίου 2019

Οι διακοπές και τα ταξίδια είναι μια περίοδος για να χαλαρώσεις, να ανανεωθείς, να ζήσεις και να δοκιμάσεις νέα πράγματα. Αλλά μπορεί επίσης να είναι μια αγχωτική περίοδος αν, για παράδειγμα, προσπαθείς να διατηρήσεις ή να χάσεις βάρος. Εδώ είναι 7 τρόποι να μείνεις σε ένα υγιεινό σχέδιο διατροφής ενώ βρίσκεσαι σε διακοπές και συνάμα να τις απολαύσεις.

  1. Οι διακοπές ξεκινούν από το αεροδρόμιο.

Ξεκίνησε το ταξίδι σου με το να πακετάρεις ένα υγιεινό σνακ για το ταξίδι με το αεροπλάνο (η τροφή του αεροπλάνου τείνει να είναι μέτρια σε θερμίδες). 

Εάν, ωστόσο, είστε ο τύπος που βιάζεται στο αεροδρόμιο, είναι επίσης δυνατό να βρεθούν υγιεινές επιλογές πριν από την επιβίβαση όπως το γιαούρτι με κομμάτια φρούτων ή ένα σάντουιτς φτιαγμένο με γαλοπούλα και ψωμί ολικής αλέσεως.

Ίσως η πιο σημαντική συμβουλή κατά την πτήση είναι να καταναλώνεις νερό αφού αφυδατώνεσαι πιο εύκολα όταν βρίσκεσαι στο αεροπλάνο. 

  1. Μην παραλείψεις το πρωινό.

Ξεκίνησε καθημερινά με ένα μεγάλο πρωινό και μην ξεχάσεις πίσω τα φρούτα. Τα περισσότερα ξενοδοχεία προσφέρουν υπέροχα πρωινά. Απομακρύνσου όμως από τα γλυκά και το μπέϊκον και προτίμησε μια ομελέτα, τοστ ολικής αλέσεως, γιαούρτι και πλούσια σε αντιοξειδωτικά φρούτα. Αυτό θα τροφοδοτήσει το σώμα σου  με ενέργεια.

  1. Το μέγεθος μετράει

Πλέον τρώμε τόσο συχνά φαγητά απέξω που δεν θεωρείτε ειδική απόλαυση να τρως σε εστιατόρια. Υπάρχουν τρεις κύριοι παράγοντες που συμβάλλουν στην υπερβολική κατανάλωση θερμίδων και λιπών σε εστιατόρια. Έχουμε την τάση να επιλέγουμε φαγητά υψηλότερα σε λιπαρά και  θερμίδες ,τα εστιατόρια μας σερβίρουν μεγάλες μερίδες και τελευταίο και πιο κύριο σχεδόν πάντα τρώμε ότι μας σερβίρουν.

Παράγγειλε μικρού μεγέθους γεύματα αν υπάρχουν ή παράγγειλε ένα ορεκτικό για κυρίως πιάτο. Μοίρασε ένα τεράστιο επιδόρπιο με την παρέα σου και έτσι θα μοιραστείς και θερμίδες.

  1. Do it your way

Ζούμε στην εποχή όπου το ένα πιάτο σε εστιατόριο στοιχίζει όσο ένα φόρεμα, και γι'αυτό τον λόγο έχεις το δικαίωμα να απαιτήσεις αυτό που πληρώνεις. Ζήτησε αλλαγές στο γεύμα που θα παραγγείλεις, απέφυγε τις σάλτσες ή ζήτησε σάλτσες χαμηλότερες σε θερμίδες όπως λαδολέμονο, μουστάρδα Dijon αντί μαγιονέζα ή σάλτσα κόκκινη αντί για λευκή σάλτσα.

  1. Το περπάτημα είναι το μυστικό σου όπλο

Η καθημερινή άσκηση φαίνεται να αντισταθμίζει επιπλέον θερμίδες που θα μπορούσες να καταναλώσεις. Γι'αυτό κάνε μια βόλτα μετά το δείπνο, κολύμπησε στην όμορφη πισίνα του ξενοδοχείου, πάρε τα παιδιά  εκείνη την πρωινή πεζοπορία που οργάνωσε το ξενοδοχείο!

  1. A Treat a Day

Πώς θα πας διακοπές στην Ιταλία χωρίς να φας gelato; Πώς πας  διακοπές στη Χαβάη χωρίς να δοκιμάσεις το cheesecake ανανά; 

Η απάντηση είναι απλή: Τα δοκιμάζεις όλα. Απλά προσπάθησε να κρατήσεις τις απολαύσεις σε μία την ημέρα. Μετά από αυτό, διάλεξε μια υγιεινή επιλογή για τα υπόλοιπα γεύματα της ημέρας.

  1.  Το νερό πάντα και παντού

Τα ταξίδια μπορεί να σε αφυδατώσουν, γιατί θα είσαι έξω στον ήλιο περισσότερο από ό, τι το σώμα σου είναι συνηθισμένο. Εάν μπορείς, εφοδιάσου με παγωμένες φιάλες νερού στο αυτοκίνητο, στο σακίδιο σου και στο δωμάτιο του ξενοδοχείου . 

  1. 5 a day

Όταν είσαι διακοπές περισσότερο από ποτέ, προσπάθησε να καταναλώνεις πέντε μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα. Αυτό θα σε κρατήσει χορτάτο περισσότερη ώρα και δεν θα χρειαστείς μεγάλες μερίδες από τα υπόλοιπα γεύματα της ημέρας. 

Tip: Όταν είσαι διακοπές καλύτερα μην προσπαθείς να χάσεις κιλά γιατί το πιο πιθανόν δεν θα απολαύσεις τις διακοπές σου αν σκέφτεσαι συνεχώς τι θα φας στο επόμενο γεύμα. Ακολούθα τις πιο πάνω συμβουλές και έτσι θα διατηρήσεις τα κιλά που έχασες και μόλις επιστρέψεις μπορείς να συνεχίσεις κανονικά το πρόγραμμα διατροφής σου.

Επειδή η γυναίκα φροντίζει την εμφάνιση της, κάντε «Like» στη σελίδα του NewWoman.gr και ενημερωθείτε για ότι νέο από το χώρο της ομορφιάς!



Copyright newwoman © 2019 Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος κατασκευή ιστοσελίδων webmac
Powered by Health Solutions