Health Solutions Network

620x90 kontogiannis

Πως θα χάσετε τα κιλά των διακοπών σε μία εβδομάδα - Πλάνο Διατροφής

Τρίτη, 24 Αυγούστου 2021
healthsolutions

Και τώρα που επιτρέψαμε από τις διακοπές, σχεδόν όλοι, αναζητούμε τρόπους αποτοξίνωσης και γενικότερα μεθόδους διατροφής που θα μας βοηθήσουν να μειώσουμε σημαντικά το λίπος του σώματός μας. Με την παρακάτω δίαιτά θα μπορέσετε να χάσετε βάρος τρώγοντας τροφές που ξυπνούν τον μεταβολισμό ώστε να καίει θερμίδες και λίπος με μεγαλύτερη ταχύτητα.

Το τι τρώμε είναι πολύ πιο σημαντικό από το πόση γυμναστική κάνουμε. Σίγουρα και τα δύο έχουν την βαρύτητα τους αλλά σύμφωνα με έρευνες η απώλεια βάρους οφείλεται 70% στο τι τρώμε και 30% στη γυμναστική.

Μπορεί να εξασκείστε καθημερινά και το βάρος σας να παραμένει το ίδιο.

Ποια είναι τα βήματα για να χάσετε τα περιττά κιλά του καλοκαιριού;

  1.  Πετάξτε ό,τι επεξεργασμένες τροφές καταναλώνετε στην καθημερινότητα σας και ό,τι αναψυκτικό ή γλυκό έχετε με συντηρητικά.
  1.  Οργανώστε τα γεύματα σας και καταγράψτε τι τρώτε.
  1.  Να κινείστε πιο συχνά.
  1. Πίνετε πολύ νερό.

Δείτε το πρόγραμμα της εβδομάδας για να χάσετε τα περιττά κιλά των διακοπών και επαναλάβετε άμα χρειαστεί.

Δευτέρα

Πρωινό: 1 φέτα ολικής ψωμί του τοστ, 1 φέτα γαλοπούλα χαμηλά λιπαρά, 1 φέτα τυρί χαμηλά λιπαρά

Μεσημεριανό: 1 ψητή τσιπούρα, σαλάτα με 2 βραστές πατάτες, 1 κ.τ.σ ελαιόλαδο

Βραδινό: 1 αβγό και 1 παξιμάδι ολικής

Τρίτη

Πρωινό: 2 φρυγανιές ολικής με 1 κ.τ.γ μαργαρίνη και 1 κ.τ.γ μέλι

Μεσημεριανό: Μαρουλοσαλάτα με 1 τόνο σε νερό

Βραδινό: 1 τοστ με γαλοπούλα και τυρί χαμηλά σε λιπαρά

Τετάρτη

Πρωινό: 1 φλιτζάνι γάλα με δημητριακά ολικής άλεσης

Μεσημεριανό: Χωριάτικη σαλάτα με 1/2 φλιτζάνι τυρί cottage, 2-3 παξιμάδια, πράσινες πιπεριές, 3 ελιές, 1 αγγουράκι, 1 μεγάλη ντομάτα και ένα κόκκινο

μικρό κρεμμύδι

Βραδινό: 1 γιαούρτι 0% λιπαρά 1 χούφτα αμύγδαλα και σταφίδες

Πέμπτη

Πρωινό: 1 κουλούρι Θεσσαλονίκης, 1 ποτήρι γάλα

Μεσημεριανό: 1 μπιφτέκι με άπαχο κιμά, 1 κούπα σαλάτα λάχανο με τριμμένο καρότο

Βραδινό: 1 αβγό και 1 παξιμάδι ολικής

Παρασκευή

Πρωινό: 1 φέτα ολικής ψωμί του τοστ, 1 φέτα γαλοπούλα χαμηλά λιπαρά, 1 φέτα τυρί χαμηλά λιπαρά

Μεσημεριανό: Ανάμεικτα βραστά λαχανικά (πατάτα, καρότο, μπρόκολο) με 100γρμ βραστό στήθος κοτόπουλο

Βραδινό: 1 γιαούρτι 0% λιπαρά 1 χούφτα αμύγδαλα και σταφίδες

Σάββατο

Πρωινό:2 φρυγανιές ολικής με 1 κ.τ.γ μαργαρίνη και 1 κ.τ.γ μέλι

Μεσημεριανό: 1 μικρή μπριζόλα σχάρας, 2 κούπες πράσινη σαλάτα

Βραδινό: 1 τοστ με γαλοπούλα και τυρί χαμηλά σε λιπαρά

Κυριακή

Πρωινό: 1 φλιτζάνι γάλα με δημητριακά ολικής άλεσης

Μεσημεριανό: 1 φιλέτο σολομού, 1 κούπα πατατοσαλάτα

Βραδινό: 1 μικρό κουτάκι τόνο, με πράσινη σαλάτα

Επειδή η γυναίκα φροντίζει την εμφάνιση της, κάντε «Like» στη σελίδα του NewWoman.gr και ενημερωθείτε για ότι νέο από το χώρο της ομορφιάς!



Copyright newwoman © 2021 Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος κατασκευή ιστοσελίδων webmac
Powered by Health Solutions