Health Solutions Network

kalogirou

Πείτε …αντίο στη φουσκωμένη κοιλιά με φυσικούς τρόπους

Παρασκευή, 07 Οκτωβρίου 2016

Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο από το πρωί που ξεκινάτε τη μέρα σας μέχρι νωρίς το απόγευμα να βλέπετε τη κοιλιά σας να πρήζετε, να φουσκώνει και μαζί με αυτά τα συμπτώματα να αισθάνεστε μια τρομερή δυσφορία. Αυτή η κατάσταση, την οποία βιώνουν αρκετές κυρίως γυναίκες, δεν επηρεάζει μόνο τη ψυχολογική τους διάθεση αλλά και την εμφάνισή τους, αφού ακόμη και ένα φαρδύ φόρεμα μπορεί να δείχνει ότι πλέον τις στενεύει. 

Για να αποφύγετε το πιθανό φούσκωμα και τον πόνο που τον συνοδεύει η καλύτερη πρόληψη είναι να μειώσετε ή να σταματήσετε να τρώτε τις τροφές που υποψιάζεστε ότι μπορεί να σας ενοχλούν.Αποφεύγετε επίσης τα τηγανητά, τα πολύ λιπαρά τρόφιμα και τα καρυκεύματα.Προσπαθήστε να τρώτε με ηρεμία, με μικρές μπουκιές και μη μιλάτε με το στόμα γεμάτο ώστε να μην καταπίνετε αέρα. Για τον ίδιο λόγο αποφεύγετε να μασάτε τσίχλα.Τέλος, πίνετε άφθονο νερό –ανάμεσα στα γεύματα όμως και όχι κατά τη διάρκειά τους- και αποφεύγετε τα αναψυκτικά και το αλκοόλ. Επιπλέον, το νερό βοηθάει τις φυτικές ίνες να λειτουργήσουν σωστά μέσα στο έντερο.

Βάλτε την άσκηση στη ζωή σας. Η καθιστική ζωή συμβάλλει στο φούσκωμα και τον πόνο στο έντερο αλλά και στη δυσκοιλιότητα που επιτείνει ακόμη περισσότερο τα συμπτώματα. Το δυναμικό περπάτημα, η ήπια αεροβική άσκηση, το Pilates και η Yoga είναι ασκήσεις που βοηθούν στην καλή λειτουργία του εντέρου και στην απαλλαγή από το φούσκωμα.

Η λειτουργική φυσική χλωρίδα του εντέρου μαζί με τις παραπάνω αλλαγές στις διατροφικές σας συνήθειες θα σας βοηθήσει να απαλλαγείτε από το δυσάρεστο φούσκωμα και τον πόνο στο στομάχι. Για να βοηθήσετε την ανάπτυξη των ωφέλιμων βακτηριδίων τρώτε ένα φυσικό γιαούρτι την ημέρα

Για άμεση ανακούφιση μπορείτε να πιείτε χαμομήλι, αφέψημα με βάση το βασιλικό, το κύμινο ή το μάραθο (μπορείτε επίσης να μασουλήσετε μερικούς σπόρους μάραθου μετά το φαγητό σας). Άλλα βότανα που βοηθούν είναι ο γλυκάνισος, ο οποίος έχει μια ήπια καθαρτική δράση, το αφέψημα ρίγανης και μέντας που ηρεμούν το έντερο ενώ η ρίγανη βοηθά κατά της διάρροιας.

Διαβάστε ακόμα στο NewWoman

 

Επειδή η γυναίκα φροντίζει την εμφάνιση της, κάντε «Like» στη σελίδα του NewWoman.gr και ενημερωθείτε για ότι νέο από το χώρο της ομορφιάς!



Copyright newwoman © 2019 Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος κατασκευή ιστοσελίδων webmac
Powered by Health Solutions