Health Solutions Network

kalogirou

Πώς θα τονώσετε την ξηρή επιδερμίδα για να μη σπάσει νωρίς;

Πέμπτη, 07 Μαρτίου 2019

Η φροντίδα του ξηρού δέρματος είναι απλή. Στην πραγματικότητα, είναι θέμα σωστού χρόνου, που είναι απαραίτητος για τη σωστή φροντίδα του δέρματος.

Ο καθαρισμός του ξηρού δέρματος απαιτεί να είστε προσεκτικοί και υπομονετικοί, καθώς και να συντονίζεστε με εξωτερικούς παράγοντες, όπως το κλίμα. Στο άρθρο θα εστιάσουμε σε tips καθαρισμού του δέρματος για να ανακουφίσετε και να θρέψετε το ξηρό δέρμα.

Χρησιμοποιήστε ενυδατική κρέμα ή λοσιόν χωρίς άρωμα μετά από κάθε ντους σε πρόσωπο και σώμα. Ακόμη, κάντε μία φορά την εβδομάδα φυσικές μάσκες για βαθιά ενυδάτωση!

Μειώστε τα fast food και τα πολλά γλυκά

Περιορίστε όσο περισσότερο μπορείτε το junk food, τα αναψυκτικά και γενικώς ό,τι περιέχει ζάχαρη και συντηρητικά. Τα παραπάνω αυξάνουν τον γλυκαιμικό δείκτη και κάνουν πιο ευάλωτο το δέρμα μας. Ακόμη, έρευνες δείχνουν πως η ζάχαρη προκαλεί διάφορα δερματικά προβλήματα, μεταξύ των οποίων η ακμή.

Στραφείτε στα απαλά καθαριστικά                  

Χρησιμοποιήστε καθαριστικά για το πρόσωπο και το σώμα που έχουν απαλή σύνθεση και δεν μπορούν να βλάψουν με οποιοδήποτε τρόπο το δέρμα σας. Αποφύγετε προϊόντα που περιέχουν αρώματα και αλκοόλη και στραφείτε σε εκείνα που περιέχουν φυτικά έλαια ή γλυκερίνη για να αντιμετωπίσετε δραστικά την ξηρή επιδερμίδα.

Μην ξεχνάτε τη βαθιά ενυδάτωση

Η ξηρή επιδερμίδα μπορεί να αντιμετωπιστεί με τη σωστή ενυδάτωση. Η βαθιά ενυδάτωση μπορεί να επιτευχθεί με δύο τρόπους. Αφενός, με άφθονη κατανάλωση νερού και φρούτων ή λαχανικών με υψηλή περιεκτικότητα σε νερό και αφετέρου με μάσκες για εντατική ενυδάτωση και θρέψη. Τέτοιες μάσκες μπορείτε να φτιάξετε και μόνες σας στο σπίτι σας με αγνά, φυσικά υλικά που έχετε στην κουζίνα σας. Προτιμήστε το ελαιόλαδο και το λάδι καρύδας που έχουν άφθονα ευεργετικά, ενυδατικά συστατικά.

Επενδύστε στη σωστή διατροφή

Ποιος είναι ένας από τους βασικούς εχθρούς της ξηρής επιδερμίδας; Όπως είπαμε και παραπάνω η διατροφή. Πιο συγκεκριμένα, μπορείτε να εμπλουτίσετε τη διατροφή σας με τροφές πλούσιες σε ω3 λιπαρά οξέα που έχουν αντιφλεγμονώδη δράση και ανακουφίζουν το ερεθισμένο και ταλαιπωρημένο δέρμα. Θα βρείτε αυτά τα ευεργετικά λιπαρά για το δέρμα και την υγεία σας στις σαρδέλες, τον τόνο, τον γαύρο, τον σολομό, τον λιναρόσπορο και το αβοκάντο. Μην ξεχνάτε πως τα skin-friendly foods μπορούν να κάνουν θαύματα στην επιδερμίδα σας.

Επειδή η γυναίκα φροντίζει την εμφάνιση της, κάντε «Like» στη σελίδα του NewWoman.gr και ενημερωθείτε για ότι νέο από το χώρο της ομορφιάς!



Copyright newwoman © 2019 Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος κατασκευή ιστοσελίδων webmac
Powered by Health Solutions