Health Solutions Network

kalogirou

Ξηρό δέρμα: Χρήσιμες συμβουλές για φροντίδα μέσα στον χειμώνα

Τετάρτη, 25 Νοεμβρίου 2020
healthsolutions

Ο χειμώνας δοκιμάζει το δέρμα μας που χρειάζεται έξτρα προστασία από το κρύο.  Η εναλλαγή θερμοκρασιών σε κλειστούς και ανοιχτούς χώρους, ο αέρας και η βροχή ταλαιπωρούν την επιδερμίδα μας που διψά για ενυδάτωση. Ακολουθούν απλές συμβουλές για να φροντίσετε το δέρμα σας χωρίς κόπο.

Ρυθμίστε την υγρασία

Το χειμώνα, οι ρυτίδες και το ξεφλούδισμα του δέρματος, οφείλονται στην αφυδάτωση που προκαλείται από την εσωτερική θέρμανση που απορροφά την υγρασία του χώρου που βρισκόμαστε. Έτσι οι δερματολόγοι συνιστούν να χρησιμοποιούμε υγραντήρες στο υπνοδωμάτιο και το καθιστικό και να μην ξεχνούμε ποτέ την ενυδατική μας κρέμα πρωί και βράδυ.

Ποντάρετε στην σωστή ενυδάτωση

Οι κρέμες με βάση το νερό παίζουν ένα σημαντικό ρόλο στην επούλωση του ξηρού δέρματος το χειμώνα, επειδή αποκαθιστούν την υγρασία που χάνεται όταν βρίσκεστε σε εσωτερικούς χώρους με θέρμανση, για μεγάλες χρονικές περιόδους. Είναι σημαντικό να δίνουμε στο δέρμα μας καλή ενυδάτωση και θρέψη, τόσο την ημέρα όσο και τη νύκτα για να αντιμετωπίσουμε τις επιπτώσεις του ανέμου, τις χαμηλές θερμοκρασίες και την θέρμανση. Το ξηρό δέρμα, διευκολύνει την εμφάνιση των λεπτών γραμμών και ρυτίδων, με αποτέλεσμα να φαίνεται η γυναίκα μεγαλύτερη από όσο πράγματι είναι.

Προσοχή σε μικροερεθισμούς

Αποφύγετε τα σκληρά σφουγγάρια στο μπάνιο σας. Χρησιμοποιήστε ένα μαλακό σφουγγάρι με απαλό σαπούνι που καθαρίζει αλλά δεν ξηραίνει. Προσέξτε επίσης τα ρούχα σας, να είναι μαλακά και βαμβακερά, αντί μάλλινα που είναι ίσως σκληρά και μπορεί να ερεθίσουν το δέρμα.

Προσέξτε τις αναλογίες

Όπως υπάρχει τώρα λιγότερη υγρασία στον αέρα, θα πρέπει να χρησιμοποιείτε  πιο πλούσιες κρέμες. Οι ελαφριές λοσιόν είναι κατάλληλες για τους καλοκαιρινούς μήνες, όταν το δέρμα παράγει περισσότερα φυσικά έλαια, αλλά όταν η θερμοκρασία πέφτει, διαλέξτε κρέμες λιπαρές που μένουν περισσότερο στο δέρμα σχηματίζοντας ένα προστατευτικό στρώμα. Αυτές οι κρέμες θα οχυρώσουν τα λιπίδια της επιδερμίδας που είναι σημαντικά για τη διατήρηση υγιούς υγρασίας. Προσέξτε επίσης να έχουν οι κρέμες σας υγροσκοπικά συστατικά όπως γλυκερίνη και υαλουρονικό οξύ που προσελκύουν και δεσμεύουν την απαραίτητη υγρασία στο δέρμα.

Κρατήστε την υγρασία

Οι περισσότεροι άνθρωποι κάνουν μπάνιο πολύ ώρα. Αν και πέντε λεπτά είναι αρκετά για να πλυθεί κανείς καλά, τα περισσότερα άτομα μένουν στο μπάνιο για 20 λεπτά ή και  περισσότερο, ιδίως το χειμώνα. Κάτω από το ζεστό ντους! Αυτό είναι πολύ χαλαρωτικό και αισθάνεται κανείς υπέροχα, αλλά σε λίγα λεπτά το δέρμα αφυδατώνεται. Έτσι καλό είναι να κάνουμε ένα χλιαρό ντους για 3 έως 5 λεπτά. Το πολύ ζεστό νερό πρέπει να αποφεύγετε γιατί το μόνο που κάνει είναι να αυξάνει την ξηρότητα.

Θυμηθείτε την απολέπιση

Ακόμη και αν έχετε ευαίσθητο δέρμα είναι σημαντικό να μην ξεχνάτε την απολέπιση κατά τη διάρκεια του χειμώνα, για να απομακρύνετε τα νεκρά κύτταρα. Υπάρχουν πολλά προϊόντα που έχουν σχεδιαστεί για μία ήπια απολέπιση, με θαυμάσια αποτελέσματα ακόμη και για τα ευαίσθητα δέρματα.

Ειδική φροντίδα μετά το μπάνιο

Σιγουρευτείτε ότι χρησιμοποιείτε ένα γαλάκτωμα σώματος που περιέχει γλυκερίνη ή φυτικό έλαιο, μετά από τρία έως πέντε λεπτά, αφού βγείτε από το ντους. Η θερμότητα του περιβάλλοντος που παραμένει στο δέρμα λίγα λεπτά μετά το ντους, βοηθά να απορροφάτε η υγρασία καλύτερα από το δέρμα.

Μην ξεχνάτε την αντιηλιακή προστασία

Δεν είστε στην παραλία, αλλά πρέπει οπωσδήποτε να φοράτε αντιηλιακό. Το χιόνι αντανακλά τις ακτίνες UV όπως και η άμμος. Ακόμη και σε εσωτερικούς χώρους ο φωτισμός μπορεί να προκαλέσει πανάδες. Έτσι είναι καλό να μην ξεχνάμε την αντιηλιακή μας κρέμα.

Κοιμηθείτε καλά

Χρησιμοποιήστε μία μάσκα ενυδάτωσης και κοιμηθείτε καλά. Θα θρέψει καλά το δέρμα και θα αφαιρέσει τα ξηρά κύτταρα από την επιφάνειά του. Μην επιλέξετε κρέμα με βάση έλαια, γιατί τείνουν να φράξουν τους πόρους του δέρματος και ίσως δημιουργηθούν σπυράκια. 

Κρατήστε την υγρασία

Οι περισσότεροι άνθρωποι κάνουν μπάνιο πολύ ώρα. Αν και πέντε λεπτά είναι αρκετά για να πλυθεί κανείς καλά, τα περισσότερα άτομα μένουν στο μπάνιο για 20 λεπτά ή και  περισσότερο, ιδίως το χειμώνα. Κάτω από το ζεστό ντους! Αυτό είναι πολύ χαλαρωτικό και αισθάνεται κανείς υπέροχα, αλλά σε λίγα λεπτά το δέρμα αφυδατώνεται. Έτσι καλό είναι να κάνουμε ένα χλιαρό ντους για 3 έως 5 λεπτά. Το πολύ ζεστό νερό πρέπει να αποφεύγετε γιατί το μόνο που κάνει είναι να αυξάνει την ξηρότητα.

Θυμηθείτε την απολέπιση

Ακόμη και αν έχετε ευαίσθητο δέρμα είναι σημαντικό να μην ξεχνάτε την απολέπιση κατά τη διάρκεια του χειμώνα, για να απομακρύνετε τα νεκρά κύτταρα. Υπάρχουν πολλά προϊόντα που έχουν σχεδιαστεί για μία ήπια απολέπιση, με θαυμάσια αποτελέσματα ακόμη και για τα ευαίσθητα δέρματα.

Μην αμελήσετε το δέρμα στα πόδια σας

Ένα άλλο κοινό πρόβλημα του χειμώνα είναι το ξηρό, φολιδωτό δέρμα στα πόδια μας όχι μόνο από το κρύο, αλλά επειδή φοράμε κάλτσες και κλειστά παπούτσια κάθε μέρα. Μία καλή κρέμα για τα πόδια κάτω από την κάλτσα, για να βοηθήσει την απορρόφησή της από το δέρμα, κάνει θαύματα. Οι αγκώνες επίσης έχουν το ίδιο πρόβλημα. Η θεραπεία είναι η απολέπιση. Βρέξτε λίγη ζάχαρη με ένα λεμόνι και τρίψτε καλά τη ξηρή επιδερμίδα, για μία εξαιρετική απολέπιση.

Επειδή η γυναίκα φροντίζει την εμφάνιση της, κάντε «Like» στη σελίδα του NewWoman.gr και ενημερωθείτε για ότι νέο από το χώρο της ομορφιάς!



Copyright newwoman © 2021 Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος κατασκευή ιστοσελίδων webmac
Powered by Health Solutions