Health Solutions Network

kalogirou

Σφάλμα
  • JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 230

Φούσκωμα στις γιορτές: Πώς αντιμετωπίζεται;

Δευτέρα, 29 Δεκεμβρίου 2014

Διανύουμε τις πιο αγαπητές γιορτές του χρόνου και αναπόφευκτα γινόμαστε πιο επιρρεπείς σε φαγητά και γλυκά.

Οι υποσχέσεις για εγκράτεια δεν αποδίδουν τις περισσότερες φορές με αποτέλεσμα να αισθανόμαστε συχνά πρήξιμο, φούσκωμα και καούρες.

Πώς θα απαλλαγούμε και πώς θα περιορίσουμε αυτά τα ενοχλητικά συμπτώματα χωρίς να χαλάσει η διάθεσή μας;

Μερικές συμβουλές που μπορούν να σας βοηθήσουν είναι:

  • Να πίνετε τακτικά νερό κατά τη διάρκεια των γευμάτων
  • Προσπαθήστε να τρώτε μικρές ποσότητες και να μασάτε αργά.
  • Κάντε καλό συνδυασμό τροφών. Προτιμείστε και τα λαχανικά στα γεύματά σας. Βοηθούν στην πέψη και την καλή λειτουργία του εντέρου.
  • Φροντίστε να μην παραγεμίζετε το πιάτο σας ή να μην επαναλάβετε για δεύτερη φορά την ίδια ποσότητα.
  • Προτιμήστε το περπάτημα μετά από το φαγητό. Η κίνηση βοηθά στην μείωση του φουσκώματος.
  • Επιπλέον θα πρέπει να γνωρίζετε πως το φούσκωμα στη κοιλιά θα εξαφανιστεί αν καθ΄ όλη τη διάρκεια του χρόνου υιοθετήσετε τις παρακάτω συμβουλές.
  • Φροντίστε να τρώτε την ίδιες ώρες και σε τακτά χρονικά διαστήματα κάθε μέρα.
  • Αυξήστε τις Φυτικές Ίνες στη Διατροφή σας: Μια διατροφή πλούσια σε φυτικές ίνες διεγείρει την λειτουργία του εντέρου σας. Οι φυτικές ίνες περιέχονται σε τροφές φυτικής προέλευσης. Στα φρούτα, στα λαχανικά (λάχανο, μαρούλι, αγκινάρες, κρεμμύδια, καλαμπόκι, ντομάτες, αρακάς, φασολάκια, μπρόκολο), στα όσπρια (φακές, ρεβίθια, φασόλια), καθώς και σε όλα τα προϊόντα δημητριακών ολικής αλέσεως (δημητριακά που περιέχουν πίτουρο, ψωμιά ολικής αλέσεως και πολύσπορα). Καλές πηγές διαλυτών φυτικών ινών είναι τα δημητριακά και ιδίως η βρώμη και το κριθάρι, τα φρούτα, τα λαχανικά και τα όσπρια (φασόλια, φακές, ρεβίθια). Πλούσιες πηγές αδιάλυτων φυτικών ινών είναι τόσο τα δημητριακά ολικής αλέσεως όσο και το ψωμί ολικής αλέσεως. Μην το παρακάνετε όμως, καθώς αν το έντερο σας είναι λίγο πιο ευαίσθητο μπορεί να έχετε αντίθετα αποτελέσματα.
  • Πίνετε Αρκετό Νερό: Πιείτε τουλάχιστον 2 λίτρα νερό ημερησίως είτε μόνο από νερό, είτε συνδυαστικά με χυμούς φρούτων και ανθρακούχο νερό ή τσάι, ακόμα κι αν αυτό μοιάζει δύσκολο. Χωρίς ενυδάτωση, τα κόπρανα μένουν στεγνά και δημιουργούνται προβλήματα.
  • Προγραμματίστε σωστά τα γεύματά σας.
  • Η Άσκηση Είναι Θαυματουργή: Η άσκηση κινεί και το έντερο. Ανεβείτε τις σκάλες με τα πόδια αντί να πάρετε το ασανσέρ και χρησιμοποιήστε το ποδήλατο για να καλύψετε μικρές αποστάσεις.
  • Χαλαρώστε: Το άγχος είναι κακό και για το έντερο: συχνά δεν έχετε χρόνο για γεύμα, ενώ αναβάλλετε και το «διάλειμμα για τουαλέτα». Κάντε τα όλα με την ησυχία σας -και μην βιάζεστε ιδιαίτερα κατά την διάρκεια των γευμάτων σας αλλά και αρκετές ώρες μετά από αυτά.
Επειδή η γυναίκα φροντίζει την εμφάνιση της, κάντε «Like» στη σελίδα του NewWoman.gr και ενημερωθείτε για ότι νέο από το χώρο της ομορφιάς!



Copyright newwoman © 2020 Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος κατασκευή ιστοσελίδων webmac
Powered by Health Solutions