Health Solutions Network

kalogridouBanner

8 βασικοί παράγοντες που επηρεάζουν το ρυθμό που χάνουμε κιλά

Δευτέρα, 08 Ιανουαρίου 2018

Η απώλεια κιλών μονοπωλεί τις συζητήσεις μας πολύ συχνά, στα πλαίσια της βελτίωσης της υγείας μας και της πρόληψης ασθενειών που σχετίζονται με επιπλέον βάρους. Στην προσπάθεια για απώλεια κιλών απαιτείται, πρώτα απ’όλα, μια αλλαγή στις διατροφικές συνήθειες, χωρίς όμως υπερβολές και ακρότητες που μπορεί να αποδειχτούν βλαβερές για τον οργανισμό.

Εκτός από το σωστό και προσαρμοσμένο στις ανάγκες μας διαιτολόγιο, υπάρχουν και άλλοι 8 παράγοντες που παίζουν ρόλο στην προσπάθειά μας να αδυνατίσουμε. Αυτοί είναι:

Το τωρινό βάρος: Η μάζα του σώματος καθορίζει τον μεταβολικό ρυθμό, δηλαδή πόσες θερμίδες δαπανά ο οργανισμός σε ημερήσια βάση. O κανόνας λέει πως όσοι υψηλότερο είναι το σωματικό βάρος, τόσο περισσότερες θερμίδες καίει το σώμα.

Η ορμονική υγεία: Οι ορμόνες είναι «χημικοί αγγελιαφόροι» που δίνουν εντολές στα κύτταρα. Από αυτές τις εντολές, ορισμένες έχουν να κάνουν με την αξιοποίηση της διαθέσιμης ενέργειας και κατ’ επέκταση τον έλεγχο του βάρους. Η λειτουργία του θυρεοειδή επηρεάζει σημαντικά τον ρυθμό καύσης θερμίδων αλλά και την επάρκεια υγρών στο σώμα.

Τα γονίδια: Η κληρονομική προδιάθεση είναι ένας μη τροποιποιήσιμος παράγοντας που επηρεάζει τον μεταβολισμό και το βάρος. Υπολογίζεται ότι ο ρυθμός συσσώρευσης λίπους στο σώμα επηρεάζεται από περίπου 240 γονίδια συνολικά. Αυτό δεν σημαίνει ότι είστε καταδικασμένοι αν κληρονομήσατε «κακά» γονίδια, απλώς πρέπει να προσαρμόσετε τις προσδοκίες σας στις δυνατότητες που έχει το σώμα σας!Παλαιότερες προσπάθειες για απώλεια κιλών: Πρέπει να γνωρίζετε πως οι αυξομειώσεις του βάρους αποσυντονίζουν τον μεταβολισμό και αν παλιότερα είχατε πολλά παραπανίσια κιλά, τα χάσατε αλλά τα ξαναπήρατε, πιθανότατα την επόμενη φορά (ή τις επόμενες φορές) θα χρειαστεί να προσπαθήσετε περισσότερο να ρίξετε το δείκτη της ζυγαριάς. 

Ο γενικότερος τρόπος ζωής: Αν σε γενικές γραμμές οι συνήθειές σας είναι υγιεινές, τότε δυστυχώς δεν υπάρχει πολύ μεγάλο περιθώριο για αλλαγή και βελτίωση, άρα τα βήματα θα είναι μικρά και η απώλεια βάρους κάπως πιο αργή. Αν πάλι δεν τρώτε σωστά, δεν γυμνάζεστε, κάνετε καθιστική δουλειά, κοιμάστε λίγο και μέσα σε όλα ζείτε και μέσα στο στρες, είναι πολλά αυτά που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε την κατάσταση.

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ

Επειδή η γυναίκα φροντίζει την εμφάνιση της, κάντε «Like» στη σελίδα του NewWoman.gr και ενημερωθείτε για ότι νέο από το χώρο της ομορφιάς!



Copyright newwoman © 2018 Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος κατασκευή ιστοσελίδων webmac
Powered by Health Solutions