Health Solutions Network

Anastasopoulos

Θέλετε να χάσετε κιλά; Δείτε πως θα σας βοηθήσει η γροθιά σας

Πέμπτη, 17 Μαΐου 2018

Είσαστε στη διαδικασία απώλειας κιλών; Εάν έχετε σκοπό να κάνετε σοβαρή προσπάθεια και έχετε να χάσετε πάνω από 2-3 κιλά, τότε η καλύτερη συμβουλή είναι να εμπιστευθείτε έναν διατροφολόγο.

Εάν πάλι προσπαθείτε να βγάλετε άκρη μόνοι σας, τότε σίγουρα πρέπει να δώσετε βάρος στην ποιότητα και στην ποσότητα του φαγητού. Το συνεχές ζύγισμα των ημερήσιων γευμάτων είναι βραχνάς τον οποίο αργά ή γρήγορα θα εγκαταλείψετε.

Εκεί έρχεται η ίδια μας η γροθιά για να δώσει απάντηση στην ερώτηση πόσο πρέπει να τρώω.  

     1. Πέντε γεύματα τη μέρα

Κοιτάξτε το χέρι σας – πόσα δάχτυλα βλέπετε; Πέντε, όσα ακριβώς γεύματα πρέπει να τρώτε. Ο αντίχειρας αντιπροσωπεύει το πρωινό, ο δείκτης το πρωινό σνακ, το μεσαίο δάχτυλο το μεσημεριανό, ο παράμεσος το απογευματινό σνακ και το μικρό δαχτυλάκι το βραδινό. Η ποσότητα φαγητού που αντιστοιχεί σε κάθε γεύμα είναι ανάλογη με το μέγεθος των δαχτύλων σας: είναι προτιμότερο να τρώτε ένα καλό πρωινό και ένα ελαφρύ βραδινό.

  1. Υδατάνθρακες όσο η γροθιά σας

Μακαρόνια, ρύζι, σιμιγδάλι: η ποσότητα που χρειάζεστε για να χορτάσετε είναι όση η γροθιά σας. Ισχύει και για τις τηγανητές πατάτες.

  1. Πρωτεΐνες όσο η παλάμη σας

Κρέας, ψάρ: τόση ποσότητα πρωτεϊνών χρειάζεστε σε κάθε γεύμα.

  1. Τυρί όσο δύο δάχτυλα

Όταν υπάρχει τυρί στο μενού, τρώμε πάντα πολύ! Αλλά στην πραγματικότητα δεν χρειάζεστε πάνω από δύο δάχτυλα τυρί για να χορτάσετε και να πάρετε το ασβέστιο που χρειάζεστε.

  1.  Λίπος όσο η άκρη του δαχτύλου σας

Δεν είναι πολύ, αλλά είναι αρκετό. Δεν χρειάζεστε παραπάνω βούτυρο ή λάδι ανά γεύμα.

  1.  Δύο χούφτες φρούτα και λαχανικά

Ένας εύκολος τρόπος για να μετρήσετε πόσα φρούτα και λαχανικά χρειάζεστε σε κάθε γεύμα.

  1.  Γλύκισμα όσο ο αντίχειρας σας

Είτε είναι μαρμελάδα στο ψωμί σας, είτε μέλι στο γιαούρτι, είτε σοκολάτα – μια ποσότητα ίση με τον αντίχειρα σας είναι αρκετή.

  1. Μια κλειστή γροθιά για το γλυκό

Για όσους αγαπάνε τα γλυκά, αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος να μετρήσουν πόσο γλυκό μπορούν να φάνε, είτε είναι παγωτό, είτε τούρτα, είτε κάτι άλλο.

Τώρα ξέρετε πώς να καθορίζετε τις σωστές ποσότητες φαγητού για σας. Προσοχή: οι κανόνες αυτοί δεν ισχύουν για τα παιδιά, γιατί χρειάζονται περισσότερα φρούτα, λαχανικά και κρέας από τους ενήλικες. Και να θυμάστε ότι στο φαγητό μετρά περισσότερο η ποιότητα παρά η ποσότητα.

Επειδή η γυναίκα φροντίζει την εμφάνιση της, κάντε «Like» στη σελίδα του NewWoman.gr και ενημερωθείτε για ότι νέο από το χώρο της ομορφιάς!



Copyright newwoman © 2018 Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος κατασκευή ιστοσελίδων webmac
Powered by Health Solutions