Health Solutions Network

kalogirou

Με αυτόν τον τρόπο θα διώξεις τη χαλάρωση στα μπράτσα

Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2018

Η χαλάρωση στα χέρια μπορεί να οφείλεται σε κάποια παραπανίσια κιλά αλλά είναι κυρίως αποτέλεσμα της έλλειψης γυμναστικής του τρικέφαλου μυ. Για να μειώσεις τα σημάδια χαλάρωσης στα μπράτσα ξεκίνα άμεσα γυμναστική και επικεντρώσου στις παρακάτω δύο ασκήσεις που στοχεύουν απευθείας στην περιοχή αυτή.

Το σίγουρο είναι πως πρόκειται για έναν δύσκολο εχθρό, μα όχι ανίκητο. 

  1. Βυθίσεις τρικέφαλων σε πάγκο

Ακούμπησε τα χέρια σε έναν πάγκο και στηρίξου στις παλάμες και στις φτέρνες. Με ίσιο τον κορμό λύγισε ελαφρά τους αγκώνες, βυθίζοντάς τον κάθετα προς τα κάτω.

  1. Εκτάσεις τρικεφάλων

Σήκωσε το ένα χέρι πάνω από το κεφάλι κρατώντας ένα βαράκι στο ύψος του σβέρκου. Με το άλλο χέρι κράτα ακινητοποιημένο το εσωτερικό του μπράτσου. Τέντωσε το χέρι και φέρε το βαράκι προς τα πάνω, εκπνέοντας.

Επέστρεψε εισπνέοντας, αργά στην αρχική θέση, ελέγχοντας την κίνηση. Δύο σετ των 20 επαναλήψεων για κάθε χέρι είναι αρκετά.

Επειδή η γυναίκα φροντίζει την εμφάνιση της, κάντε «Like» στη σελίδα του NewWoman.gr και ενημερωθείτε για ότι νέο από το χώρο της ομορφιάς!



Copyright newwoman © 2020 Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος κατασκευή ιστοσελίδων webmac
Powered by Health Solutions