Health Solutions Network

Έλεγξε τον θυμό σου με απλούς τρόπους

Παρασκευή, 24 Μαΐου 2024
healthsolutions

Νιώθεις ότι όλα σου φταίνε και δεν μπορείς να ελέγξεις το θυμό σου; Ακόμα και τα πιο μικρά και ασήμαντα πράγματα μπορεί να σε εκνευρίσουν; Οι γρήγοροι ρυθμοί της καθημερινότητας και οι υποχρεώσεις εντείνουν τον θυμό και εκνευρισμό που ήδη μπορεί να νιώθεις. Είναι σημαντικό να μπορείς να ελέγξεις τα συναισθήματα του θυμού ακόμα και στις πιο απαιτητικές και στρεσογόνες στιγμές για να ενισχύσει τη δική σου ψυχική υγεία.

Η αλλαγή είναι δική σου υπόθεση

Δεν μπορείς να αλλάξεις ένα άλλο άτομο (και δεν μπορεί να σε αλλάξει). Μπορείς μόνο να αλλάξεις τη στάση και τη συμπεριφορά σου. Αλλάζοντας τον εαυτό σου, οι άλλοι στη ζωή σου θα αλλάζουν συχνά και τη συμπεριφορά τους.

Μην κατηγορείς τους άλλους για τον θυμό σου

Οι άνθρωποι τείνουν να κατηγορούν ένα άλλο άτομο για τον θυμό, το άγχος ή τη συμπεριφορά τους. Ανεξάρτητα όμως, από το αν σου αρέσει αυτό που λέει ή κάνει ένα άλλο άτομο, το πώς συμπεριφέρεσαι εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από εσένα. Η συμπεριφορά σου, είναι αποτέλεσμα δικών σου αποφάσεων.

Δώσε χρόνο

Η χειρότερη στιγμή για να αντιμετωπίσεις ή να επιλύσεις ένα θέμα που σε αναστάτωσε, είναι όταν είσαι θυμωμένη. Μπορεί να μην σκέφτεσαι καθαρά και να αντιλαμβάνεσαι την κατάσταση με προκατειλημμένο τρόπο. Δώσε χρόνο στον εαυτό σου να χωνέψει αυτό που συνέβη. Αφού συνειδητοποιήσεις τους λόγους για τους οποίους είχες αυτή την έντονη αντίδραση, θα μπορούσες πιο εύκολα να αποφασίσεις και για το πώς να διαχειριστείς το όποιο θέμα την προκάλεσε.

Αντί για τη συνηθισμένη αυτόματη συμπεριφορά σου, απομακρύνσου από την κατάσταση ευγενικά, λέγοντας κάτι όπως: «Συγγνώμη, θα επιστρέψω σε λίγα λεπτά». Σε αυτό το σημείο, μπορείς να δοκιμάσεις μερικά διαφορετικά πράγματα όπως:

Βρες ένα ιδιωτικό μέρος, συνήθως ένα μπάνιο, είτε πρόκειται για δημόσιο χώρο είτε για το διαμέρισμά σου, εάν υπάρχουν άλλα άτομα γύρω.

Πάρε 10 βαθιές αναπνοές.

Κάνε στον εαυτό σου ερωτήσεις όπως: «Είναι θέμα ζωής και θανάτου;». «Έχω συνήθως καλό αποτέλεσμα όταν ενεργώ με θυμό ή όταν έχω αναστατωθεί πολύ;». «Τι θα μπορούσα να κάνω τώρα;». «Ποιο είναι το χειρότερο που θα μπορούσε να συμβεί αν περιμένω αργότερα ή μια άλλη μέρα για να το συζητήσω;»

Τουλάχιστον έτσι, φροντίζεις τον εαυτό σου συναισθηματικά και μπορεί να ηρεμήσεις.

Σκέψου πώς μπορείς να αντιμετωπίσεις ξανά το θέμα χωρίς να πυροδοτήσεις τον θυμό σου

Τι κάνει την ιδέα μιας συζήτησης ή τη συμπεριφορά ενός άλλου ατόμου τόσo εύκολο να σε αναστατώσει; Αν συζητήσεις με τρόπο διερευνητικό και όχι κατηγορηματικό, μπορείς να παρακάμψεις κατηγορίες και συναισθήματα, που θα κάνουν όποιον έχεις απέναντί σου σε μία στιγμή αντιπαράθεσης, να νιώθει ότι του επιτίθεσαι. Αυτό θα σε βοηθήσει να μάθεις πώς να αντιμετωπίζεις τα ζητήματα θυμού πιο αποτελεσματικά, ώστε να σταματήσεις να νιώθεις τόσο θυμωμένη όλη την ώρα.

Επειδή η γυναίκα φροντίζει την εμφάνιση της, κάντε «Like» στη σελίδα του NewWoman.gr και ενημερωθείτε για ότι νέο από το χώρο της ομορφιάς!



Copyright newwoman © 2024 Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος κατασκευή ιστοσελίδων webmac
Powered by Health Solutions