Health Solutions Network

620x90 kontogiannis

Σπαράγγια | 5+2 λόγοι για να πείσετε τα παιδιά σας να τα τρώνε

Παρασκευή, 04 Ιουνίου 2021
healthsolutions

Το πιο πλούσιο, σε βιταμίνες και μέταλλα, λαχανικό που αυτή την εποχή έχει την τιμητική του πρέπει να γίνει βασικός πρωταγωνιστής στη διατροφή των παιδιών σας. Αν μη τι άλλο, λόγω του ότι υπάρχει σε αρκετά παιχνίδια και cartoon εξαιτίας της iconic μορφής του, τα παιδιά ίσως είναι ήδη εξοικειωμένα με την εικόνα του.

Πηγή πολλών θρεπτικών συστατικών.

Τα σπαράγγια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες και μέταλλα, όπως βιταμίνες A, C, E, K και B6, καθώς και φολικό οξύ, σίδηρο, χαλκό, ασβέστιο, πρωτεΐνες και φυτικές ίνες.

Συμβάλλει στην ανάπτυξη του εγκεφάλου.

Η υψηλή περιεκτικότητά τους σε φολικό οξύ και Β9, τα καθιστά μία ιδανική τροφή για την υγεία του εγκεφάλου.

Πλούσιο σε αντιοξειδωτικά.

Τα σπαράγγια περιέχουν αντιοξειδωτικά τα οποία καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες που καταστρέφουν τα κύτταρα.

Προλαμβάνουν τις λοιμώξεις του ουροποιητικού.

Εκτός από τα παραπάνω, τα σπαράγγια έχουν υψηλή περιεκτικότητα στο αμινοξύ ασπαραγίνη, το οποίο είναι φυσικό διουρητικό, γι’ αυτό βοηθούν στην πρόληψη λοιμώξεων του ουροποιητικού.

Μεγάλο boost για το ανοσοποιητικό.

Η υψηλή περιεκτικότητά τους σε βιταμίνες C και Ε προστατεύει τον οργανισμό και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.

Mood maker.

Το φολικό οξύ που περιέχουν τα σπαράγγια, βελτιώνει τη διάθεση και απομακρύνει την ευερεθιστότητα. Οι ερευνητές έχουν ανακαλύψει σύνδεση των χαμηλών επιπέδων φολικού οξέος και βιταμίνης Β12 με την κατάθλιψη.

Ενισχύει την καλή λειτουργία του εντέρου.

Τα σπαράγγια όπως και όλα τα λαχανικά είναι πλούσια σε φυτικές ίνες οι οποίες καταπολεμούν τη δυσκοιλιότητα και συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος.

Επειδή η γυναίκα φροντίζει την εμφάνιση της, κάντε «Like» στη σελίδα του NewWoman.gr και ενημερωθείτε για ότι νέο από το χώρο της ομορφιάς!



Copyright newwoman © 2021 Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος κατασκευή ιστοσελίδων webmac
Powered by Health Solutions