Health Solutions Network

hs5years

Και έτσι θα αντιμετωπίσεις αποτελεσματικά το food hangover

Πέμπτη, 05 Απριλίου 2018

Οι πασχαλινές ημέρες είναι μια περίοδος που οι περισσότεροι από εμάς εφαρμόζουμε ένα νηστίσιμο διατροφικό πρόγραμμα και στη συνέχεια επιδιδόμαστε σε υπερφαγία.

Δεν είναι λοιπόν, παράλογο να έχουμε πρηξίματα, φουσκώματα και να νιώθουμε μια μικρή ή μεγαλύτερη δυσφορία.

Επειδή, λοιπόν, είναι σίγουρο, ότι όλοι θα παραφάτε κάποια από αυτές τις ημέρες, σας έχουμε συγκεντρώσει μερικά χρήσιμα tips για να αντιμετωπίσετε το λεγόμενο food hangover.

Πιείτε νερό: Το σημαντικότερο πράγμα που έχετε να κάνετε είναι η ενυδάτωση του οργανισμού σας. Ακόμη κι αν νιώθετε ότι δεν χωράει τίποτα στο στομάχι, εσείς εκεί. Πείτε ένα ποτήρι νερό πριν κοιμηθείτε και ένα μόλις ξυπνήσετε, ενώ κατά τη διάρκεια της ημέρας φροντίστε να καταναλώσετε τουλάχιστον 2 λίτρα.

Δεν πέφτουμε: Μην αφεθείτε στο αίσθημα του βάρους και μένετε κουκουλιασμένοι στο κρεβάτι. Σηκωθείτε αμέσως και κάντε ένα ζεστό ντους για να αναζωογονηθείτε. Θα νιώσετε αμέσως καλύτερα και πιο φρέσκοι. Κι όταν έρθει η ώρα να ντυθείτε, διαλέξτε άνετα ρούχα που θα νιώθετε όμορφα μέσα τους και όχι στενά που μπορεί να σας πιέζουν.

Πρωινό: Το μεγαλύτερο λάθος που κάνετε οι περισσότεροι είναι να παραλείπετε το πρωινό, επειδή νιώθετε γεμάτοι και χορτάτοι. Ο οργανισμός σας μετά από μία τέτοια βραδιά χρειάζεται φυτικές ίνες για να ενεργοποιήσει τον μεταβολισμό, τις καύσεις και να λειτουργήσει σωστά η διαδικασία της πέψης. Επομένως, πάρτε ένα δυνατό πρωινό, πλούσιο σε φυτικές ίνες, όπως ένα μπολ δημητριακών ή βρώμης.

Clean Food: Την επόμενη ημέρα προτιμήστε φρούτα, λαχανικά και όχι πολύ αλάτι.

Επειδή η γυναίκα φροντίζει την εμφάνιση της, κάντε «Like» στη σελίδα του NewWoman.gr και ενημερωθείτε για ότι νέο από το χώρο της ομορφιάς!



Copyright newwoman © 2018 Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος κατασκευή ιστοσελίδων webmac
Powered by Health Solutions