Health Solutions Network

kalogirou

Διατροφή για απώλεια κιλών αν έχετε πολυκυστικές ωοθήκες

Παρασκευή, 19 Οκτωβρίου 2018

Στις γυναίκες που έχουν σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών, συνιστάται απώλεια του 10% του αρχικού σωματικού βάρους, καθώς το αδυνάτισμα ομαλοποιεί σημαντικά τον κύκλο.

Η διατροφή απώλειας πρέπει να κινηθεί σε συγκεκριμένα πλαίσια για να είναι ωφέλιμη για την υγεία της γυναίκας.

Ποια είναι τα σημεία που πρέπει να δώσει κανείς προσοχή;

Περιορισμός της ολικής κατανάλωσης των υδατανθράκων, τόσο μέσα στο σύνολο της ημέρας, όσο και σε κάθε γεύμα ξεχωριστά.

Κατανάλωση υδατανθράκων χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη που είναι πλούσιοι σε φυτικές ίνες (ψωμί πολύσπορο, γερμανικό ψωμί και κριτσίνια σίκαλης, σαλάτες, λαχανικά, ζυμαρικά και δημητριακά ολικής αλέσεως, καστανό μη αποφλοιωμένο ρύζι).

Περιορισμός της ζάχαρης και των προϊόντων στα οποία προστίθεται. Προτίμηση καστανής ζάχαρης ή γλυκαντικών ουσιών όπως η στέβια.

Περιορισμός των ζωικών λιπαρών, όπως το βούτυρο, η κρέμα γάλακτος, το μαγειρικό λίπος, ή πέτσα των πουλερικών.

Περιορισμός των τηγανιτών και επεξεργασμένων τροφών.

Περιορισμός της κατανάλωσης αλατιού και ενίσχυση του γεύματος με μπαχαρικά.

Η προτίμηση των φυτικών λιπαρών όπως το ελαιόλαδο.

Αυξημένη κατανάλωση λιπαρών ψαριών και θαλασσινών (πλούσιες πηγές ω-3 και ω-6 λιπαρών οξέων).

Αυξημένη κατανάλωση φρούτων και λαχανικών.

Επαρκής ενυδάτωση του οργανισμού (8-10 υγρών/ημέρα).

Αυξημένη κατανάλωση πράσινου τσαγιού με διπλάσια περιεκτικότητα σε κατεχίνες ή βιολογικό ρόφημα (πράσινο, κόκκινο και μαύρο τσάι, κρόκο κοζάνης).

Κατανάλωση καθημερινά 2 φλιτζανιών καφέ (στιγμιαίου ή ελληνικού). Ενισχύει την αντιοξειδωτική πρόσληψη και συντελεί στη λιποδιάλυση.

Εναλλαγή αερόβιας άσκησης με αναερόβια.

Επειδή η γυναίκα φροντίζει την εμφάνιση της, κάντε «Like» στη σελίδα του NewWoman.gr και ενημερωθείτε για ότι νέο από το χώρο της ομορφιάς!



Copyright newwoman © 2019 Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος κατασκευή ιστοσελίδων webmac
Powered by Health Solutions