Health Solutions Network

kalogirou

Σφάλμα
  • JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 230

Πώς θα κάνεις μια ισορροπημένη αποτοξίνωση πριν τα γιορτινά τραπέζια;

Τρίτη, 03 Δεκεμβρίου 2019

Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν και παρόλο που έχεις ενθουσιαστεί με την ιδέα των διακοπών και των γιορτινών τραπεζιών, η ζυγαριά παραμένει ο μόνιμος εφιάλτης και πολλές φορές δεν σε αφήνει να χαρείς το εορταστικό κλίμα ή να ευχαριστηθείς την πιατέλα με τα μελομακάρονα και τους κουραμπιέδες που δεσπόζουν στην τραπεζαρία του σαλονιού σου.

Οι τοξίνες και τα λίπη είναι λογικό να κάνουν πάρτι εκείνη την περίοδο, κι εσύ δεν μπορείς να μην πέσεις σε αυτήν την παγίδα. Οπότε, απόλαυσέ το και προετοιμάσου κατάλληλα, ακόμα και την τελευταία στιγμή.

1. Νερό, μεγάλο μυστικό

Το τυπικό ανθρώπινο σώμα αποτελείται από περίπου 55-65% νερό. Όσο περισσότερο νερό πίνεις, τόσο πιο αποτελεσματική θα είναι η διαδικασία και θα αρχίσεις να βλέπεις μια αλλαγή στα επίπεδα φυσικής κατάστασης καθώς και στην εμφάνισή σου σε χρόνο μηδέν. Όταν πρόκειται για μια αποτοξίνωση πριν από τα Χριστούγεννα, η αύξηση της πρόσληψης νερού είναι απαραίτητη.

2. Μείωσε τα γαλακτοκομικά προϊόντα

Αυτή είναι πιθανώς μία από τις πιο δύσκολες συμβουλές για την εφαρμογή, ειδικά όταν τα γαλακτοκομικά προϊόντα αποτελούν τεράστιο μέρος της δίαιτάς μας. Ωστόσο, αν αντί για μια φέτα τυρί φας μια φέτα γαλοπούλα ή ακόμα καλύτερα 10 αμύγδαλα, έπειτα από μία εβδομάδα ή δύο θα έχεις χάσει κάπου έναν πόντο και θα έχεις γεμίσει ενέργεια για το νέο έτος! Τρώγοντας πάρα πολλά γαλακτοκομικά προϊόντα το σώμα μας παράγει υψηλά επίπεδα βλέννας, η οποία με τη σειρά της δυσκολεύει πολύ την ομαλή λειτουργία των ζωτικών μας οργάνων.

3. Έχεις σκεφτεί να γίνεις έστω και για λίγο vegan;

Πριν από τα Χριστούγεννα είναι μια τέλεια περίοδος να δοκιμάσεις για 2-3 εβδομάδες τη vegan διατροφή. Κατ' αρχάς, θα κάνεις μια υπέροχη αποτοξίνωση στον εαυτό σου που θα σε γεμίσει ενέργεια και θα κάνει το δέρμα σου να λάμψει για τις γιορτές! Και όλο αυτό με τη σκέψη ότι τα Χριστούγεννα θα φας απ᾽όλα, χωρίς καμία βαρύγδουπη απόφαση του τύπου «Δεν θα φάω πολύ για να μην παχύνω». Και πού ξέρεις; Μπορεί με το νέο έτος να κρατήσεις αυτήν τη συνήθεια.

4. Περισσότερα βρώσιμα γεύματα

Τα υγρά γεύματα μπορούν να είναι ένα υπέροχο smoothie για το πρωινό ή ένας απολαυστικός χυμός για δεκατιανό ή ακόμα και μια υπέροχη βελουτέ σούπα για γεύμα. Όσο περισσότερα υγρά γεύματα τρώμε, τόσο περισσότερο χρόνο δίνουμε στο σώμα μας να κάνει αποτοξίνωση χωρίς να το καταλάβουμε. Ακόμη ένα κόλπο είναι να ορίσουμε μία μέρα την εβδομάδα (την ίδια κατά προτίμηση κάθε εβδομάδα) και να καταναλώνουμε μόνο υγρά γεύματα.

Επειδή η γυναίκα φροντίζει την εμφάνιση της, κάντε «Like» στη σελίδα του NewWoman.gr και ενημερωθείτε για ότι νέο από το χώρο της ομορφιάς!



Copyright newwoman © 2020 Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος κατασκευή ιστοσελίδων webmac
Powered by Health Solutions