Health Solutions Network

hs5years

Με αυτή την απλή άσκηση θα πολλαπλασιαστεί η σεξουαλική σας απόλαυση

Παρασκευή, 04 Αυγούστου 2017

Όπως όλοι οι μύες ατονούν εάν δεν τους γυμνάζουμε το ίδιο συμβαίνει και με τους μύες της ευαίσθητης περιοχής. 

Όσο πιο γυμνασμένοι είναι οι μύες της περιοχής, τόσο πιο απολαυστικά βιώνουμε τις σεξουαλικές μας επαφές.  

Με την κατάλληλη προσπάθεια θα ενδυναμώσετε τους μύες της πυέλου (μυϊκό σύστημα που τονώνει την περιοχή της μήτρας), απολαμβάνοντας έτσι καλύτερα το σεξ, αλλά και προλαμβάνοντας και την ανεπιθύμητη ακράτεια, ελέγχοντας καλύτερα τις συσπάσεις των μυών στο σημείο.

Τι είναι οι ασκήσεις Kegel;

Ονομάζονται έτσι από τον γιατρό που τις επινόησε τον Dr. Kegel. Σκοπός τους είναι να σφίξουν οι δύο βασικοί μύες που βρίσκονται κατά μήκος της μήτρας, τη στηρίζουν και την περιβάλουν. Οι μύες αυτοί ονομάζονται συχνά και μυϊκό τρίγωνο.

Ξαπλώστε στο έδαφος δοκιμάζοντας να σφίξετε τους συγκεκριμένους μύες. Η άσκηση έγκειται στο να κρατήσετε τους μύες αυτούς σφιγμένους για κάποια δευτερόλεπτα. Αρχικά κρατήστε τους μετρώντας μέχρι το 3. Στη συνέχεια χαλαρώστε τους και μετρήστε και πάλι μέχρι το 3. Κάντε 10 με 15 επαναλήψεις κάθε φορά. Με τον καιρό και την εξάσκηση θα μπορέσετε να αυξήσετε το χρόνο για καλύτερα αποτελέσματα.

Οι ασκήσεις Kegel είναι ο μοναδικός και απόλυτα φυσικός τρόπος που έχουμε προκειμένου να ασκούμε τον πυελικό υμένα, ιδιαίτερα μετά τον τοκετό. Για να αντιληφθείτε ακριβώς σε ποιους μύες αναφέρονται οι ασκήσεις, φανταστείτε εκείνους που χρησιμοποιούμε όλοι - άνδρες και γυναίκες -  όταν θέλουν να διακόψουν την ούρηση.

Επειδή η γυναίκα φροντίζει την εμφάνιση της, κάντε «Like» στη σελίδα του NewWoman.gr και ενημερωθείτε για ότι νέο από το χώρο της ομορφιάς!



Copyright newwoman © 2017 Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος κατασκευή ιστοσελίδων webmac