Health Solutions Network

hs5years

Πώς θα σφίξουμε το σώμα μας;

Πέμπτη, 11 Οκτωβρίου 2018

Οι περισσότεροι άνθρωποι πάνε στο γυμναστήριο και απλά σπαταλάνε το χρόνο τους αφού δεν γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν. Εάν ανήκετε και εσείς σε αυτή την κατηγορία, διαβάστε παρακάτω ένα πρόγραμμα προπόνησης για να δυναμώσετε τη μυϊκή σας μάζα και να εξοικονομήσετε χρόνο.

Εφόσον θέλετε να δείτε αποτελέσματα πρέπει να ξεκινήστε κάνοντας ασκήσεις με βάρη. Αρχίστε σιγά σιγά σηκώνοντας λίγα κιλά και όσο περνάει ο καιρός να βάζετε όλο και περισσότερα. Μη ξεχνάτε κατά τη διάρκεια των ασκήσεων να έχετε πάντα σφιχτή την κοιλιά σας, ώστε να γυμνάζετε συνέχεια τους κοιλιακούς σας. Όσο περισσότερο γυμνάζετε τον πυρήνα του σώματος σας τόσο πιο σταθερή βάση δημιουργείται και τα άκρα σας συνεργάζονται καλύτερα.

Κάντε βαθιά καθίσματα. Τα καθίσματα είναι μια σύνθετη άσκηση, για όλο το σώμα, που δυναμώνει περισσότερες από μία ομάδα μυών. Αυτή η προπόνηση γυμνάζει τους γλουτούς, ενισχύει το σώμα και σας βοηθάει να κάψετε πολλές θερμίδες. Για να χάσετε κιλά και να αυξήσετε τον καρδιακό σας ρυθμό, μπορείτε να προσπαθήσετε να κάνετε καθίσματα μαζί με άλμα.

Κάντε διάδρομο. Μια από τις καλύτερες ασκήσεις για να γυμνάσετε τη μυϊκή σας μάζα είναι το τρέξιμο. Βάλτε το διάδρομο τους γυμναστηρίου σε μια μικρή κλίση και ξεκινήστε με ένα απλό περπάτημα και στη συνέχεια αυξήστε την ένταση.

Τέλος μην ξεχνάτε πριν από κάθε προπόνηση να κάνετε ζέσταμα και όταν τελειώνετε να κάνετε ένα καλό στρέτσινγκ.

Επειδή η γυναίκα φροντίζει την εμφάνιση της, κάντε «Like» στη σελίδα του NewWoman.gr και ενημερωθείτε για ότι νέο από το χώρο της ομορφιάς!



Copyright newwoman © 2018 Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος κατασκευή ιστοσελίδων webmac
Powered by Health Solutions