Health Solutions Network

kalogirou

Mήπως τρέμεις και εσύ τα αεροπλάνα; Τα tips για να ξεχάσεις για πάντα τους φόβους σου!

Παρασκευή, 24 Απριλίου 2015

Όσο και να μην το παραδεχόμαστε, όλοι έχουμε φοβηθεί κάποια φορά στη διάρκεια μιας πτήσης. Τι γίνεται όμως με αυτούς που δεν χαλαρώνουν ποτέ και χάνουν όμορφα ταξίδια εξαιτίας της αεροπλανοφοβίας τους;

Η αεροπλανοφοβία μπορεί να αντιμετωπιστεί με ψυχοθεραπεία, υπάρχουν όμως και απλές τεχνικές, που μπορούν να βελτιώσουν την κατάσταση.

Πριν από την πτήση

Πίστευε και μη, ερεύνα

Αν γνωρίζεις διάφορες τεχνικές λεπτομέρειες, όπως τι είναι οι θόρυβοι που ακούς και πώς ένα αεροπλάνο συμπεριφέρεται στα διάφορα στάδια της πτήσης, τότε θα νιώσεις πιο άνετα γιατί θα ξέρεις τι συμβαίνει από το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό της πτήσης.

Σκέψου αισιόδοξα

Μάθε να απολαμβάνεις το ταξίδι, σκέψου το προορισμό σου και το τι θα κάνεις και που θα πας όταν φτάσεις.

Πιάσε θέση έγκαιρα

Αν έχεις κάποιο σημείο στο αεροπλάνο, στο οποίο νιώθεις καλύτερα, τότε φρόντισε να κλείσεις θέση εκεί. Οι ειδικοί πιστεύουν ότι για κάποιον που φοβάται, ηκαλύτερη θέση είναι κοντά στα φτερά, στο κέντρο του αεροπλάνου. Αν νιώθεις κλειστοφοβικά, ζήτησε η θέση σου να είναι στο διάδρομο.

Ξεκίνα το ταξίδι χωρίς πίεση

Φύγε για το αεροδρόμιο αρκετά νωρίτερα ώστε να μην αγχωθείς, στην περίπτωση που μπλέξεις σε κίνηση ή προκύψει οποιοσδήποτε άλλος λόγος για να καθυστερήσεις.

Κατά τη διάρκεια της πτήσης

Χρησιμοποιήστε ορισμένες τεχνικές χαλάρωσης

Μια απλή τεχνική είναι να τρίβεις απαλά με κυκλικές κινήσεις το εσωτερικό του καρπού σου. Εστίασε όλη σου την προσοχή στο τρίψιμο του συγκεκριμένου σημείου. Μετά από λίγο, θα νιώσεις πιο ήρεμος.

Κοινωνικοποιήσου

Εάν θεωρείς ότι θα βοηθήσει, μοιράσου με κάποια αεροσυνοδό την ανησυχία σου για τις πτήσεις. Είναι κάτι που θα σε βοηθήσει να χαλαρώσεις για πολύ ώρα.

Πιες αρκετό νερό

Πιες νερό για να ενυδατωθείς. Απέφυγε τον καφέ και άλλα καφεϊνούχα ροφήματα τα οποία θα κάνουν το σώμα σου να νιώσει περισσότερο στρεσαρισμένο.

Κράτα την σκέψη σου απασχολημένη

Πάρε μαζί σου περιοδικά, κατά προτίμηση με έγχρωμες και ζωηρές εικόνες. Να έχεις μαζί σου κάποιο MP3 player/ipod. Η μουσική είναι ένας καλός τρόπος απόσπασης της προσοχής. Λύσε ένα σταυρόλεξο ή δες μια ταινία.

Και μην ξεχνάς!

Κατά τη διάρκεια της προσγείωσης καλό θα ήταν να μασάς τσίχλα, ώστε να μην βουλώσουν τα αυτιά σου, λόγω της διαφοράς στην ατμοσφαιρική πίεση.

Καλό Ταξίδι!

Διάβασε και άλλες συμβουλές  στο NewWoman

Επειδή η γυναίκα φροντίζει την εμφάνιση της, κάντε «Like» στη σελίδα του NewWoman.gr και ενημερωθείτε για ότι νέο από το χώρο της ομορφιάς!



Copyright newwoman © 2019 Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος κατασκευή ιστοσελίδων webmac
Powered by Health Solutions