Health Solutions Network

620x90 kontogiannis

20 μυστικά για πιο υγιή χρόνια

Τετάρτη, 18 Φεβρουαρίου 2015
healthsolutions

Ένα φλιτζάνι κακάο πριν πάτε για ύπνο, οδήγηση με ανοικτό παράθυρο, ένα μαξιλαράκι στην καρέκλα του γραφείου σας. Αυτές είναι μόνο τρεις από τις πολύ απλές συνήθειες που εύκολα μπορείτε να υιοθετήσετε και υπόσχονται ότι θα αλλάξουν θετικά τη ζωή σας.Σε τι θα σας βοηθήσουν; Θα βελτιώσετε τη φυσική σας κατάσταση, θα μειώσετε τους κινδύνους εμφάνισης διαφόρων ασθενειών και θα αυξήσετε το προσδόκιμο ζωής σας , χωρίς να χρειαστεί να επενδύσετε καθόλου από το εισόδημά σας.

Τα 20 tips που ακολουθούν φέρνουν αποτελέσματα από τη δεύτερη εβδομάδα συνεχόμενης εφαρμογής.

  •  Μετρήστε μέχρι το επτά μέχρι να... ξαναναπνεύσετε -Είναι η απλούστερη μορφή διαλογισμού, ωστόσο προσφέρει επαρκή προστασία ενάντια στο άγχος και στην κατάθλιψη.
  •  Να πλένετε μια φορά την εβδομάδα την οδοντόβουρτσά σας με σκέτο νερό στο πλυντήριο πιάτων.
  •  Μη στηρίζεστε από τα μπράτσα της καρέκλας όταν προσπαθείτε να σηκωθείτε -Είναι η πιο σημαντική άσκηση ενδυνάμωσης των μυών της κοιλιάς και των γλουτών.
  •  Φάτε ένα γιαούρτι την ημέρα.
  •  Φυσήξτε τα μύτη σας ξεχωριστά για κάθε ρουθούνι -Οταν το κάνετε ταυτόχρονα, μπορεί η βλέννα να οδηγηθεί πίσω στο ιγμόρειο.
  •  Έχετε πάντα τα παράθυρα του αυτοκινήτου ανοιχτά όταν είστε σε αυτό -Μειώνει τον κίνδυνο κρυολογήματος ή γρίπης.
  •  Πίνετε καφέ με... πρόγραμμα -Οι ειδικοί πιστεύουν ότι τα αντιοξειδωτικά που περιέχει ο καφές, όταν καταναλώνεται συστηματικά, προσφέρουν κάποια προστασία ενάντια στον διαβήτη, το Πάρκινσον και το Αλτσχάιμερ.
  •  Χαμηλώστε τη θέρμανση -Κρατά σταθερά τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα και βοηθάει και στη διατήρηση της γραμμής του σώματος.
  •  Χρησιμοποιείστε για να ξυπνήσετε το παλιό, ντεμοντέ, ξυπνητήρι -Ακόμη και το ελάχιστο φως από το ψηφιακό ξυπνητήρι είναι ικανό να μεταβάλλει τα επίπεδα της ορμόνης μελατονίνης και να μην σας αφήνει να κοιμηθείτε ήρεμα.
  •  Σταματήστε να παίρνετε το ασανσέρ. Η ανάβαση κάθε σκάλας καίει 21 θερμίδες.
  •  Φάτε μια δόση πράσινων λαχανικών κάθε ημέρα (σπανάκι, λάχανο ή μπρόκολο) -Μειώνει τις πιθανότητες εμφάνισης διαβήτη.
  •  Παρακολουθήστε μια ώρα λιγότερο την ημέρα τηλεόραση. Μετά τα 25 έτη κάθε ώρα που παρακολουθεί κανείς τηλεόραση θα μπορούσε δυνητικά να μειώσει το προσδόκιμο της ζωής του κατά 22 λεπτά, καθώς η... ξάπλα φέρνει χαλάρωση των     μυών και ο οργανισμός δεν είναι το ίδιο αποτελεσματικός όσον αφορά την επεξεργασία της ζάχαρης και του λίπους.
  • Πηγαίνετε για ύπνο 15 λεπτά νωρίτερα από ότι συνήθως. Σε έναν μήνα θα έχετε προσθέσει με αυτόν τον τρόπο έως και 7,5 ώρες έξτρα ύπνου.
Επειδή η γυναίκα φροντίζει την εμφάνιση της, κάντε «Like» στη σελίδα του NewWoman.gr και ενημερωθείτε για ότι νέο από το χώρο της ομορφιάς!



Copyright newwoman © 2021 Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος κατασκευή ιστοσελίδων webmac
Powered by Health Solutions