Health Solutions Network

healthsolutions

Ποια είναι τα αλκαλικά τρόφιμα που θα φέρουν την ισορροπία στην υγεία σας;

Παρασκευή, 06 Μαρτίου 2015

Όλοι λίγο πολύ έχετε ακούσει για την αξία που έχουν οι αλκαλικές τροφές για την εξισορρόπηση της ανθρώπινης υγείας που κυριολεκτικά κατακλύζεται από τροφές όξινες.

Οι όξινες τροφές κάνουν το σύστημά μας να χάνει την ισορροπία του, μπορεί να προκαλέσουν πολλά προβλήματα, συμπεριλαμβανομένης και της αύξησης βάρους, της κακής συγκέντρωσης και της κόπωσης που θα νιώθουμε λόγω της χαμηλής ανοσίας. Και όλα αυτά μπορεί να οδηγήσουν σε πιο σοβαρές καταστάσεις.

Για την καταπολέμηση των επιπτώσεων μια τέτοιας διατροφής, σας παραθέτουμε 6 από τα πιο αλκαλικά τρόφιμα που θα έπρεπε να προσθέσετε στην καθημερινή διατροφή σας:

Ριζώδη λαχανικά

Λόγω της θεραπευτικής δράσης αυτών των τροφών στην παραδοσιακή κινεζική ιατρική αλλά και του ότι είναι πιο πλούσια σε μεταλλικά στοιχεία από πολλά άλλα λαχανικά, σίγουρα χρειάζεστε μεγαλύτερες ποσότητες.Καταναλώστε ραπανάκια (μαύρα, κόκκινα ή λευκά), παντζάρια, καρότα, γογγύλια και γουλιά. Μαγειρέψτε τα στον ατμό για μόλις 15-20 λεπτά. Τα λαχανικά αυτά θα σας βοηθήσουν να νιώθετε πιο χορτασμένοι.

Σταυρανθή λαχανικά

Αυτά είναι τα λαχανικά που όλοι ξέρουμε και αγαπάμε και τα οποία γίνονται ακόμα πιο νόστιμα πχ με την προσθήκη μιας μικρής ποσότητας υγιεινής, σπιτικής σάλτσας πέστο. Μπορείτε να διαλέξετε ανάμεσα στο μπρόκολο, το λάχανο, το κουνουπίδι, τα λαχανάκια Βρυξελλών και άλλα παρόμοια.

Πράσινα φυλλώδη λαχανικά

Αυτά περιλαμβάνουν τα κατσαρά λάχανα, τα σέσκουλα, τα γογγύλια και το σπανάκι, με το σπανάκι να αποτελεί μάλλον την καλύτερη επιλογή. Γνωστό κυρίως για την περιεκτικότητά του σε βιταμίνη Κ και φυλλικό οξύ, το σπανάκι είναι επίσης γεμάτο με βιταμίνες, μέταλλα, φυτοχημικά, αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες συμβάλλοντας έτσι στη βελτίωση της πέψης και της όρασης.

Σκόρδο

Πρόκειται για μια πραγματικά θαυματουργή τροφή, η οποία βρίσκεται στην κορυφή της λίστας με τα τρόφιμα που ενισχύουν τη γενικότερη υγεία. Αποτελεί επίσης αλκαλική τροφή. Ανάμεσα στα άλλα πλεονεκτήματά του περιλαμβάνεται και η ικανότητά του να ενισχύει το καρδιαγγειακό και το ανοσοποιητικό σύστημα μειώνοντας την πίεση του αίματος, καθαρίζοντας το ήπαρ και καταπολεμώντας τις ασθένειες.

Πιπεριές καγιέν

Αυτό το είδος πιπεριάς περιέχει ένζυμα απαραίτητα για την ενδοκρινική λειτουργία, ενώ ταυτόχρονα είναι μια από τις πιο αλκαλικές τροφές. Είναι γνωστή για τις αντιβακτηριδιακές της ιδιότητες και πλούσια πηγή βιταμίνης Α, γεγονός που την καθιστά χρήσιμο μέσον για την καταπολέμηση των βλαβερών ελεύθερων ριζών που δημιουργούν στρες και ασθένειες.

Λεμόνια

Ως φυσικό απολυμαντικό θεραπεύει τις πληγές, ενώ παρέχει ισχυρή και άμεση ανακούφιση από την υπεροξύτητα και τις ασθένειες που οφείλονται σε ιούς, καθώς και από τον βήχα, τα κρυολογήματα, τη γρίπη και την καούρα. Τα λεμόνια επίσης ενεργοποιούν το συκώτι και βοηθούν στην αποτοξίνωση.

Διαβάστε επίσης στο NewWoman:

Επειδή η γυναίκα φροντίζει την εμφάνιση της, κάντε «Like» στη σελίδα του NewWoman.gr και ενημερωθείτε για ότι νέο από το χώρο της ομορφιάς!



Copyright newwoman © 2019 Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος κατασκευή ιστοσελίδων webmac
Powered by Health Solutions