Health Solutions Network

hs5years

Ποια φρούτα είναι υπεργλυκαιμικά, δλδ. είναι "βόμβες" ζάχαρης;

Τετάρτη, 10 Οκτωβρίου 2018

Τα φρούτα οφείλουν να έχουν κεντρικό ρόλο στην καθημερινή μας διατροφή και να καταναλώνονται ως σνακ ή ως βασικό συστατικό ροφημάτων μας.

Τα φρούτα είναι πηγή θρεπτικών συστατικών, βιταμινών και ιχνοστοιχείων που τροφοδοτούν τον οργανισμό με ενέργεια. Η ζάχαρη που περιέχουν τόσο σαν ποιότητα όσο και σαν ποσότητα δεν συγκρίνεται με αυτή των γλυκών, δλδ. την επεξεργασμένη λευκή ζάχαρη. Όμως, δεν παύουν να έχουν φυσική ζάχαρη και μάλιστα κάποια από αυτά έχουν υψηλή πυκνότητα ζάχαρης.

«Είναι σημαντικό να καταναλώνουμε μια ποικιλία φρούτων και λαχανικών για την βελτίωση της υγείας μας, αλλά κάποια φρούτα έχουν υψηλή πυκνότητα σε ζάχαρη και έλλειψη φυτικών ινών», αναφέρει η Paula Simpson στο Mydomaine.

Αυτά τα φρούτα είναι υπεργλυκαιμικά, που σημαίνει ότι πέπτονται γρήγορα, προκαλώντας γρήγορες κορυφώσεις στο σάκχαρο του αίματος και στα επίπεδα ινσουλίνης. Αυτή η πάνω-κάτω ανταπόκριση μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο για αντίσταση στην ινσουλίνη, λήθαργο και λαχτάρα για ζάχαρη (λόγω των μη ισορροπημένων επιπέδων σακχάρου στο αίμα) αλλά και αύξηση βάρους.

Ποια είναι η πεντάδα που αποτελεί «βόμβα ζάχαρης» στον οργανισμό;

  1. Μάνγκο
  2. Μπανάνα
  3. Σύκο
  4. Κεράσι
  5. Σταφύλι

Στον αντίποδα, ωφέλιμες και συμφέρουσες από άποψη ζάχαρης επιλογές είναι το μήλα και τα πάσης φύσεως μούρα.

Επειδή η γυναίκα φροντίζει την εμφάνιση της, κάντε «Like» στη σελίδα του NewWoman.gr και ενημερωθείτε για ότι νέο από το χώρο της ομορφιάς!



Copyright newwoman © 2018 Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος κατασκευή ιστοσελίδων webmac
Powered by Health Solutions