Health Solutions Network

kalogirou

Ταλαιπωρήστε από δυσκοιλιότητα; 5 απρόβλεπτοι «ύποπτοι»

Τετάρτη, 02 Νοεμβρίου 2016
healthsolutions

Για να λύσουμε ένα πρόβλημα αποτελεσματικά, ξεκινάμε βρίσκοντας την αιτία του. Με αυτή τη φιλοσοφία, εάν ταλαιπωρήστε από δυσκοιλιότητα καλό είναι να αρχίσετε να διερευνάτε τι σας την προκαλεί ή ποιος είναι ο παράγοντας εκείνος που την επιδεινώνει.

Πριν στραφείτε σε φαρμακευτικές λύσεις για το πρόβλημά σας, αξιολογήστε τον τρόπο ζωής σας, τις διατροφικές σας συνήθεις, τη θέση έχει η άσκηση στη ζωή σας και αν παίρνετε ήδη κάποια φάρμακα. 

1ος ύποπτος: Κατανάλωση γαλακτοκομικών 

Έρευνες έχουν δείξει πως η υπερβολική κατανάλωση τυριού συγκεκριμένα είναι από τους κυριότερους λόγους δυσκοιλιότητας. Κι αυτό γιατί το τυρί –σε υπερβολική κατανάλωση- προκαλεί ζητήματα στο πεπτικό σύστημα. Όταν το καταναλώνουμε δεν συνηθίζουμε την παράλληλη πρόσληψη φυτικών ινών. Καλό είναι λοιπόν, όταν καταναλώνουμε τυριά να τρώμε μαζί και άφθονη σαλάτα. 

2ος ύποπτος: Κάθεστε πολλές ώρες

Η παραμονή σε καθιστή θέση για μεγάλα χρονικά διαστήματα προκαλεί συστροφές στο παχύ έντερο που με τη σειρά τους προκαλούν δυσκοιλιότητα. Επίσης, αν κάθεστε πολλές ώρες πρέπει να φροντίζετε να καταναλώνετε τροφές που θα αποσοβήσουν τις αρνητικές επιπτώσεις της στασιμότητας. 

3ος ύποπτος: Μη ισορροπημένες ορμόνες

Εάν κρίνουμε από τις αλλαγές των ορμονών στις έγκυες γυναίκες και πόσο αυτές επηρεάζουν το πεπτικό σύστημα, αντίστοιχα μπορούμε να συμπεράνουμε πως σε περίπτωση ορμονικών διαταραχών η δυσκοιλιότητα δεν είναι απίθανη. Τα υψηλά επίπεδα οιστρογόνων και προγεστερόνης ή τα χαμηλά επίπεδα τεστοστερόνης ευθύνονται για τυχόν δυσκολίες. 

4ος ύποπτος: Σοκολάτα 

Πρόσφατη έρευνα που ραγματοποιήθηκε από τη Rome Committee on Functional Bowel Disorders, αποδείχθηκε πως το 70% των ατόμων που έπασχαν από επαναλαμβανόμενη δυσκοιλιότητα υπέδειξαν τη σοκολάτα ως βασικό αίτιο. Δοκιμάστε μια αποχή δύο εβδομάδων για να δείτε εάν λειτουργεί στη δική σας περίπτωση. 

5ος ύποπτος: Πολυβιταμίνες

Είναι γνωστό πως ο σίδηρος δημιουργεί δυσκολία μα και πολυβιταμίνες με υψηλή περιεκτικότητα σε ασβέστιο και σίδηρο έχουν την τάση να προκαλούν δυσκοιλιότητα. Επίσης ορισμένα μέταλλα, ιδίως σε ποσότητες πάνω από τη συνιστώμενη ημερήσια δοσολογία, μπορούν να επιβραδύνουν την πέψη στο παχύ έντερο.

Διαβάστε ακόμα στο NewWoman

Επειδή η γυναίκα φροντίζει την εμφάνιση της, κάντε «Like» στη σελίδα του NewWoman.gr και ενημερωθείτε για ότι νέο από το χώρο της ομορφιάς!



Copyright newwoman © 2021 Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος κατασκευή ιστοσελίδων webmac
Powered by Health Solutions