Health Solutions Network

kalogirou

Σφάλμα
  • JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 230

Επίπεδη κοιλιά σε μια μόνο μέρα

Κυριακή, 19 Οκτωβρίου 2014

Φουσκωμένη κοιλιά, αίσθημα δυσφορίας, αναπνοή που μυρίζει, κακή διάθεση.

Αυτά είναι μόνο μερικά από τα συμπτώματα που σας δείχνουν ότι κάτι δεν πάει καλά με την πέψη σας. Γεγονός που μπορεί να σας οδηγήσει σε πολύ πιο σοβαρά προβλήματα υγείας αφού μια κακή πέψη ισοδυναμεί με μειωμένη απορρόφηση θρεπτικών στοιχείων.

Πως μπορεί να ανατραπεί αυτή η τόσο δυσάρεστη κατάσταση; Ακολουθείστε αυτές τις διατροφικές συνήθειες και δείτε κάτι να αλλάζει από το επόμενο κιόλας πρωί.

Τρώτε φρούτα μόνο το πρωί

Η καλύτερη στιγμή της ημέρας να φάτε τα φρούτα της ημέρας είναι 30 λεπτά πριν το πρωινό σας γεύμα. Η αλήθεια είναι ότι τα φρούτα χωνεύονται εύκολα, μόνο όταν καταναλώνονται μόνα τους. Όταν καταναλώνονται με άλλες τροφές, «κάθονται» στο στομάχι περισσότερο, το οποίο οδηγεί σε δυσάρεστες ζυμώσεις, αέρια, πρήξιμο και δυσπεψία.

Αποφεύγετε τα φασόλια

Η θρεπτική αξία των φασολιών είναι γνωστή και δεδομένη, αλλά δυστυχώς δεν είναι η πιο εύπεπτη τροφή. Σε περιόδους που αντιμετωπίζετε ανάλογα προβλήματα καλύτερα να τα αποφεύγετε, όπως επίσης και άλλες δύσπεπτες τροφές, όπως είναι το σιτάρι και το κρέας.

Συνδυάστε πρωτεΐνη με λαχανικά

Μια συνήθεια που θα βοηθήσει πολύ την πεπτική διαδικασία είναι να τρώτε το κρέας μαζί με λαχανικά ή σκέτο, αλλά ποτέ με άμυλο. Η πρωτεΐνη χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να χωνευτεί, απ’ ότι χρειάζεται το άμυλο, το οποίο χωνεύεται άμεσα και μετατρέπεται σε ζάχαρη στον οργανισμό. Κάθε φορά όμως που συνδυάζετε άμυλο με πρωτεΐνη, αυτές οι διαφορές στην πέψη των δυο τροφών είναι που προκαλούν τα δυσάρεστα αέρια και το έντονο πρήξιμο.

Αποφεύγετε το πολύ λίπος

Το λίπος κάνει καλό στη χώνεψη, αλλά όχι σε μεγάλες ποσότητες κάθε φορά. Μοιράστε την κατανάλωσή του μέσα στη μέρα, καθώς αν καταναλώσετε πολύ σε ένα γεύμα, θα οδηγήσει το φαγητό να «κάτσει» περισσότερο στο στομάχι σας, προκαλώντας δυσφορία, ιδιαιτέρως αν πάσχετε και από το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου.

Συνδυάστε άμυλο με λαχανικά

Όπως καλό είναι να συνδυάζετε την πρωτεΐνη με τα λαχανικά, το ίδιο ισχύει με τους υδατάνθρακες και το άμυλο. Τα λαχανικά καθυστερούν τη μετατροπή του άμυλου σε ζάχαρη και τη συνεπαγόμενη δράση του ζαχάρου στη διαδικασία της χώνεψης, κάμπτοντας έτσι τις λιγούρες που προέρχονται από τα απότομα ζενίθ του ζαχάρου στο αίμα και την υπερφαγία.

Αποφεύγετε τους υδατάνθρακες τη νύχτα

Οι υδατάνθρακες καλύτερο είναι να τρώγονται νωρίς μέσα στη μέρα, καθώς θα χωνευτούν καλύτερα όσο έχετε μια δραστηριότητα. Πριν πέσετε για ύπνο, δεν είναι καλή στιγμή για να θέσετε ξανά σε λειτουργία το πεπτικό σας σύστημα και θα δείτε τα αρνητικά αποτελέσματα μιας τέτοιας κίνησης το πρωί, όταν σηκωθείτε με πρήξιμο και αέρια, από την πολλή ανεκμετάλλευτη ζάχαρη στον οργανισμό.

Τρώτε διουρητικές τροφές

Όσο περισσότερα διουρητικά λαχανικά καταναλώνετε τόσο το καλύτερο, καθώς βοηθούν τον οργανισμό να αποβάλει περισσότερο νερό, συγκριτικά με άλλες τροφές. Διουρητικά θεωρούνται τα σπαράγγια, το σέλινο, το κρεμμύδι, ο μάραθος, το αγγούρι, η ντομάτα και το αβοκάντο. Τα διουρητικά λαχανικά και φρούτα βοηθούν, ακόμα, στην κανονικότητα της γαστρεντερικής λειτουργίας και βελτιώνουν και την κυκλοφορία του αίματος.

Βοηθηθείτε με πεπτικά ένζυμα

Η βοήθεια που προσφέρουν τα πεπτικά ένζυμα στη διαδικασία της χώνεψης και την αποτροπή του πρηξίματος καθ’όλη τη διάρκεια της ημέρας είναι ιδιαίτερα σημαντική. Τα ένζυμα συνδράμουν στην καλύτερη διάσπαση των τροφών, διευκολύνοντας έτσι περισσότερο τον οργανισμό με την χώνεψη.

Ο ρόλος των προβιοτικών

Για ακόμα περισσότερη ενίσχυση της πεπτικής λειτουργίας, μπορείτε να παίρνετε προβιοτικά μετά από το βραδινό γεύμα. Τα προβιοτικά θα φροντίσουν για την καλή λειτουργία του πεπτικού σωλήνα και τη συνολική διαδικασία της χώνεψης. Η λήψη τους μπορεί ακόμα να γίνεται και πριν από κάθε γεύμα, με τα ίδια ευεργετικά αποτελέσματα.

Επειδή η γυναίκα φροντίζει την εμφάνιση της, κάντε «Like» στη σελίδα του NewWoman.gr και ενημερωθείτε για ότι νέο από το χώρο της ομορφιάς!



Copyright newwoman © 2019 Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος κατασκευή ιστοσελίδων webmac
Powered by Health Solutions