Health Solutions Network

kalogirou

Έτσι θα δυναμώσεις τον κορμό σου και θα γυμνάσεις σημεία που δεν έχουν γυμναστεί ποτέ

Τρίτη, 07 Μαΐου 2019

Το να αφιερώσεις χρόνο στο να δυναμώσεις τους κοιλιακούς σου είναι πολή σημαντικό για πολλούς λόγους. Ο κορμός σου είναι αυτός που σε στηρίζει στα πάντα: να σηκώνεις πράγματα από το πάτωμα, να τρέχεις, να σηκώνεις βάρη, να αναπνέεις, να γελάς και να πηγαίνεις παντού.

Για να λειτουργεί, λοιπόν, ο κορμός σου όσο γίνεται καλύτερα είναι πολύ σημαντικό να τον γυμνάζεις και να τον δυναμώνεις.

Η παρακάτω άσκηση μπορεί να γίνει πολύ εύκολα στο γυμναστήριο αλλά και στο σπίτι με τη βοήθεια ενός άλλου ανθρώπου.

Τι πρέπει να κάνεις:

Ξεκίνα ξαπλώνοντας στο πάτωμα. Με τα χέρια σου πιάσε τα πόδια του ατόμου που θα σε βοηθήσει ή τα πόδια της καρέκλας πάνω στην οποία θα κάθεται αυτό το άτομο. Κράτα τους αγκώνες σου κλειστούς.

abs01

Με έλεγχο σήκωσε τα πόδια σου προς το ταβάνι. Οι γοφοί σου θα πρέπει να σηκωθούν από το έδαφος.

abs02

Χαμήλωσε τα πόδια σου και έλα στην αρχική σου θέση όσο πιο σιγά γίνεται. Είναι σημαντικό να έχεις εσύ τον έλεγχο.

Κάνε 3 σετ των 10 επαναλήψεων και πραγματικά δεν χρειάζεσαι άλλη άσκηση για να γυμνάσεις τους κοιλιακούς σου μέχρι το καλοκαίρι.

Επειδή η γυναίκα φροντίζει την εμφάνιση της, κάντε «Like» στη σελίδα του NewWoman.gr και ενημερωθείτε για ότι νέο από το χώρο της ομορφιάς!



Copyright newwoman © 2020 Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος κατασκευή ιστοσελίδων webmac
Powered by Health Solutions