Health Solutions Network

kalogirou

7 απλά υλικά που θα απογειώσουν τα πιάτα σας

Τρίτη, 21 Οκτωβρίου 2014

Ξεχάστε τις μαγιονέζες και τα περίπλοκα συσκευασμένα ντρέσιγκ που κυκλοφορούν στο εμπόριο. Ακόμη και αν υπόσχονται ότι μπορούν να απογειώσουν τη γεύση των πιάτων σας, το αποτέλεσμα είναι ότι θα φορτωθείτε με ένα σωρό θερμίδες χωρίς κανένα λόγο.

 

Η Ελληνική αλλά και η διεθνής κουζίνα διαθέτουν καρυκεύματα τα οποία μπορούν να προσθέσουν λαχταριστή γεύση στα φαγητά σας χωρίς καμία ενοχή.

Δείτε τι μπορείτε να προσθέσετε για να αυξήσετε τη γεύση του φαγητού σας είτε στην περίπτωση που κάνετε δίαιτα είτε όχι:

Τσίλι 

Όχι μόνο δίνει γεύση στο φαγητό σας αλλά θα σας βοηθήσει να ενεργοποιήσετε τον μεταβολισμό σας, αφού περιέχει καψαϊκίνη. Ερευνητές  έχουν διαπιστώσει ότι οι άνθρωποι που κατανάλωναν καψαϊκίνη, ως μέρος των γευμάτων τους ή ως συμπλήρωμα διατροφής, αύξαναν τον μεταβολισμό τους.

Λεμόνια

Δίνουν γεύση και σπιρτάδα στο φαγητό σας, είναι πλούσια πηγή βιταμίνης C και περιέχουν πολλές βιταμίνες όπως η βιταμίνη Β και η ριβοφλαβίνη. Ακόμη περιέχουν μέταλλα όπως το ασβέστιο, το φώσφορο, το μαγνήσιο, καθώς και πρωτεΐνες και υδατάνθρακες. Το λεμόνι μπορεί να βοηθήσει σε πολλά προβλήματα πέψης, όταν αναμειγνύεται με ζεστό νερό. Λόγω των χωνευτικών ιδιοτήτων του λεμονιού, τα συμπτώματα της δυσπεψίας, όπως η καούρα, το φούσκωμα και το ρέψιμο, ανακουφίζονται.

Ξύδι

Μια κουταλιά της σούπας ξίδι στη σαλάτα σας θα νοστιμίσει το φαγητό σας και παράλληλα μπορεί να μετριάσει τη βλάβη στο σάκχαρο του αίματος που προκαλείται μετά από ένα γεύμα πλούσιο σε υδατάνθρακες. Για τους περισσότερους από εμάς, μια απότομη αύξηση του σακχάρου στο αίμα, προκαλεί μια εξίσου ραγδαία πτώση, η οποία αυξάνει την όρεξη. Αυτή η απότομη αύξηση, αποτελεί σημαντικό πρόβλημα για τους ανθρώπους με διαβήτη.

Μαϊντανός

Έχει εξαιρετικές αντισηπτικές ιδιότητες, είναι πηγή βιταμίνης C, τονώνει το ανοσοποιητικό σύστημα και ενδείκνυται σε περίπτωση απουσίας της όρεξης, κατάθλιψης, ανορεξίας και γενικότερα σε παθήσεις του πεπτικού συστήματος.

Κρεμμύδι

Μπορεί κάποιοι να μην ανέχεστε τη μυρωδιά του, όμως το κρεμμυδάκι είναι ευεργετικό για το δέρμα και διεγείρει την κυκλοφορία του αίματος. Δίνει γεύση στα φαγητά σας και παράλληλα βοηθάει το δέρμα σας να είναι λαμπερό. Έρευνες Ρώσων γιατρών, αποδεικνύουν πως αν καταναλώνετε ένα ωμό κρεμμύδι κάθε μέρα, μασώντας το καλά, προστατεύετε τα δόντια σας από μια σειρά παθήσεων, που σχετίζονται με την κακή υγιεινή του στόματος.

 Μπαχαρικά

Το μείγμα μπαχαρικών, σύμφωνα με τους επιστήμονες, μπορεί να βοηθήσει στην επιβράδυνση της απορρόφησης του λίπους και τα αντιοξειδωτικά απομακρύνουν τις βλαβερές ελεύθερες ρίζες που παράγονται από την υπερφαγία.

Σκόρδο

Οι σεφ το χρησιμοποιούν κατά κόρον για να δώσουν γεύση, είναι αποτοξινωτικό, τονωτικό του οργανισμού και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα. Αν το χρησιμοποιείτε συστηματικά θα μειωθεί η χοληστερίνη σας και  η αρτηριακή πίεση. Ακόμη καταπολεμά τα βακτηρίδια και τους μύκητες μειώνοντας τον κίνδυνο μολύνσεων και τροφικών δηλητηριάσεων από επικίνδυνα μικρόβια.

Επειδή η γυναίκα φροντίζει την εμφάνιση της, κάντε «Like» στη σελίδα του NewWoman.gr και ενημερωθείτε για ότι νέο από το χώρο της ομορφιάς!



Copyright newwoman © 2020 Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος κατασκευή ιστοσελίδων webmac
Powered by Health Solutions