Health Solutions Network

kalogridouBanner

Πώς αντικαθιστούμε τα αυγά σε μια συνταγή;

Τετάρτη, 11 Οκτωβρίου 2017

Θέλετε να αντικαταστήσετε το αυγό σε συνταγές και δεν ξέρετε πως; Έχουμε τη λύση.

Να πούμε βέβαια πως το αυγό θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ως το δώρο της φύσης στη ζωή. Συγκεκριμένα, το ασπράδι του αυγού αποτελείται κατά 45% από πρωτεΐνες ανώτερες όλων των άλλων φυσικών τροφών, καθόσον περιέχουν όλα τα απαραίτητα αμινοξέα για τον οργανισμό μας, ενώ η κατανάλωση ενός αυγού ημερησίως συμβάλλει κατά 11% στην αναγκαία ημερήσια κατανάλωση πρωτεϊνών του ανθρώπου.

Ακολουθούν οι τρόποι αντικατάστασης και δεν έχετε παρά να δοκιμάσετε.

1. Λιναρόσπορος

Αναρωτιέσαι γιατί; Αυτή η εξαιρετικά υγιεινή τροφή με την σχετικά ουδέτερη γεύση μπορεί να χρησιμοποιηθεί αντί του αυγού. Απλώς ανακάτεψε 1 κ.σ. λιναρόσπορο σε σκόνη με 3 κ.σ. μέχρι να προκύψει ένα ομοιογενές και κολλώδες μίγμα και χρησιμοποίησε αυτή την ποσότητα αντί ενός αυγού. Στην περίπτωση που δεν έχεις σκόνη λιναρόσπορου, μπορείς να χρησιμοποιήσεις κόκκους και να τους αλέσεις μόνη σου.

2. Mix νερού, λαδιού και μαγειρικής σόδας

Σε ένα μπολ, ανακάτεψε 2 κ.σ. νερό, 1 κ.γ. φυτικό έλαιο και 2 κ.γ μαγειρική σόδα. Αυτή η ποσότητα είναι αρκετή για να αντικαταστήσει ένα αυγό. Μάλιστα το συγκεκριμένο μίγμα, μπορείς να το χρησιμοποιήσεις στην αγαπημένη σου συνταγή για μπισκότα, ώστε να γίνουν πιο αφράτα.

3. Μπανάνα

Κι όμως! Το αγαπημένο μας φρούτο, που όλα τα σπίτια έχουν είναι ένας άξιος αντικαταστάτης. Για ένα αυγό, χρειάζεσαι 1/4 του φλιτζανιού λιωμένη μπανάνα (δηλαδή μισή μπανάνα περίπου). Όσα αυγά θες τόσες μισές μπανάνες!

Επειδή η γυναίκα φροντίζει την εμφάνιση της, κάντε «Like» στη σελίδα του NewWoman.gr και ενημερωθείτε για ότι νέο από το χώρο της ομορφιάς!



Copyright newwoman © 2017 Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος κατασκευή ιστοσελίδων webmac
Powered by Health Solutions