Health Solutions Network

kalogirou

Έτσι θα ξεπιαστείτε αν κάθεστε πολλές ώρες στον υπολογιστή

Τετάρτη, 10 Ιουνίου 2020
healthsolutions

Αυχένας, πυελική περιοχή, ώμοι και γόνατα σίγουρα σας έχουν δώσει τα πρώτα ηχηρά σημάδια πως χρειάζεστε κίνηση και τόνωση αν η εργασία σας απαιτεί ώρες παραμονής μπροστά σε έναν υπολογιστή. Ακόμη κι αν ο χρόνος δεν σας περισσεύει, φροντίστε να κάνετε τις δύο ακόλουθες ασκήσεις για να ξεπιαστείτε και να απομακρυνθείτε από την αίσθηση αγκύλωσης. 

Καθιστή θέση

Καθίστε σε μια καρέκλα τεντώστε τα χέρια σας ψηλά. Πλέξτε τα δάχτυλα σας και κάμψτε τον κορμό σας δεξιά. Μείνετε για 5 αναπνοές και αλλάξτε πλευρά.

Στην ίδια θέση φέρτε το δεξί σας χέρι ψηλά και λυγίστε τον αγκώνα σας, θέλοντας η παλάμη σας να φτάσει προς την πλάτη. Ανοίξτε το αριστερό χέρι στο πλάι και λυγίζοντας τον αγκώνα, προσπαθήστε η αριστερή παλάμη να φτάσει τη δεξιά. Μείνετε για 5 αναπνοές και αλλάξτε χέρια.

Τεντώστε και τα δύο χέρια μπροστά, πλέξτε τα δάχτυλα σας και δημιουργήστε ένα τόξο με την πλάτη σας. Μείνετε για 2 αναπνοές και επαναλάβετε για 4 φορές.

Στρίψτε τον κορμό σας δεξιά. Με το δεξί χέρι πιάστε την πλάτη της καρέκλας, ενώ με το αριστερό χέρι πιέζετε το δεξί πόδι προς τα αριστερά. Μείνετε για 5 αναπνοές και αλλάξτε πλευρά.

Όρθια θέση

Τέλος σηκωθείτε όρθιοι. Πιάστε την πλάτη της καρέκλας και κάντε κάμψη μπροστά προσπαθώντας να φέρετε τον θώρακα παράλληλα με το έδαφος. Μείνετε 5-8 αναπνοές και ανεβείτε αργά δημιουργώντας ένα κύρτωμα στην πλάτη.

Επειδή η γυναίκα φροντίζει την εμφάνιση της, κάντε «Like» στη σελίδα του NewWoman.gr και ενημερωθείτε για ότι νέο από το χώρο της ομορφιάς!



Copyright newwoman © 2021 Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος κατασκευή ιστοσελίδων webmac
Powered by Health Solutions